تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

نا مه ای از اعماق تونل آبی

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

سلام رفیق

 دیروز که با هم صحبت می کردیم گفتم می خوام  وارد تونل آبی بشم

گفتی وقتی به تونل آبی رسیدی تا تهش نرو ، زود برگرد اما من که ادم کارای نصف ونیمه نیستم تا تهش میرم و می گم خدا حافظ دکتر که وارکیان

قبل از رفتن چند تا یادداشت دادی دستم گفتی بخون بعد برو

 خوندم  اما نظرم عوض نمی شه اونا به بیهودگی  رسیدن و رفتن زندگی رو پیدا کنن ، خلق کنن، اما خوشحالم که بگم از تک تک لحظه های زندگیم راضی بودم ، خوشحالم که بگم بر خلاف واتانابه تا جایی که یادمه ذره ذره زندگیمو ساختم ، ساختم و ساختم و ساختم هنوزم می سازم  حالا دیگه پریشون نمی شم تا خواستم ناراحت بشم یه چیزی خلق میکنم و یه اثر از خودم به جا میگذارم اینطوری رفتنم ترسناک نمیشه  وهر طرف رو کنی یه اثر هست که منو به یاد ها بیاره ،هرگز فراموش نمیشم .

تو یادداشت سرم عین سایگون گفتی همه شهر ها بعد سقوط آشوب میشه  خب دل منم آشوب بود بخاطر اینکه فکر می کردم مرگ سقوطه اما الان فکر میکنم یه زندگی جدید، میرم که یک دنیای متفاوت رو تجربه کنم، یادته گفته بودم تو زندگی بعدیم دلم میخواد همسر وونه گات بشم واولین کسی باشم که داستاناشو قبل انتشار میخونه ؟ میرم که پیداش کنم وازش خواستگاری کنم ، سلین رو هم پیدا میکنم و بهش میگم که شما چقدر دوستش دارید هر چند میدونم شما همیشه باهم حرف می زنید

یه سر هم به آنتوان میزنم بغلش میکنم و یه بوسه محکم روی گونش برای  تشکر از خالق شازده کوچولو

احتمالا بورخس رو هم به یک مهمانی شام دعوت کنم فکر میکنی بورخس قورمه سبزی دوست داره ؟

میرم سراغ موراکامی ببینم زندگی بعدیش چطوره بعد میام تو خوابت وبرات تعریف میکنم 

یادم رفت بگم یه عکس یهویی هم با بورخس میگیرم و برات می فرستم میگم این هدیه برای هیچ کس خوبه وحتما ازش خواهش میکنم پشت عکس رو یه چیزی بنویسه و امضا کنه راستی روزی که  میخوام برم خواستگاری وونه گات چی بپوشم ؟

یه سر هم با بیلی پیل گریم میرم ترالفامادور

اون دنیا باید جای خوبی باشه کلی هیجان تجربه میکنم  جاتون از همین الان خالی

ماهی یک بارم میام تو خوابت و از مهمونی هایی که با بورخس رفتم وسفرم با بیلی پیل گریم و زندگی با وونه گات تعریف میکنم راستی غیر از تو خواب اومدن  ،یه روح چطوری میتونه ارتباط برقرار کنه اگه راهی بهتر بلدی بگو که قبل رفتن تمرین کنم

ا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

داستان بیلی پیل گریم رو خوندم خیلی جذاب و خاص بود.مرسی از پیشنهادت.
پاسخ:
چه جالب از بین هذیونام هم یه پیشنهاد پیدا میکنی سلاخ خانه شماره پنجه از وونه گات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی