تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

صراط مستقیم

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

بدنیا اومدن تو جایی که برای همه چی یه تعریف از پیش تعیین شده وجود داره باعث میشه ذهن ادم بر طبق اون  قاعده قانون ها برنامه ریزی بشه و شخص دچار یه جور زندگی ماشینی تکراری بشه حالا این وسط شانس بیاریم و شکی ، سوالی ، چیزی باور هامون  رو متزلزل کنه و ترکی توش بوجود بیاره باید کلاهمون رو بندازیم هوا و خدارو شکر کنیم .

یکی از این چیزا که در باور من کمی ترک خورده صراط مستقیم ( راه راست ) وقتی به صراط مستقیم فکر میکنم تنها چیزی که تو ذهنم نقش می بنده خطوط سفید وسط جاده است ، همون ممتدهایی که سبقت گرفتن رو ممنوع میکنه میشه گفت این تصویر کلیشه ای ترین تصویری که میتونه به ذهن برسه اما از اونجایی که هیچوقت ادم تکرار مکررات نبودم و تا چیزی بهم ثابت نشه و خودم کشف نکنم نمیتونم قبول کنم قلم و کاغذ برداشتم و همینطور که به صراط مستقیم فکر می کردم سعی کردم با کشیدن خطوط مختلف به تعریف جدیدی برسم  . 

گاهی منحنی ، گاهی خط شکسته ، افقی ، عمودی  ، شاید صراط مستقیم خط نباشه فکر میکنم بیشتر شبیه دایره است یه حرکت دورانی سر گیجه اور که نتیجش میشه نرسیدن  .دنبال یه تعریف جدیدم اما اون قدیمی ها انچنان جاشونُ محکم کردن که شکستن این دیوار ذهنی از شکستن دیوار برلین هم سخت تره اونم وقتی این تعاریف ریشه ی مذهبی دارن وجایی که اسم مذهب میاد هیچ کس  حق نداره  شک کنه 

فکر کردن و به نتیجه نرسیدن باعث شد اینبار قلم و کاغذ بردارم و دور خودم خط بکشم مادرم میگه ادم درست حسابی نباید از خط و مرزش عبور کنه، خیلی سعی میکنم از خط عبور نکنم اما نمیشه  گاهی از خط عبور میکنم که اونجوری که دلم میخواد زندگی کنم پس من اوت هستم ؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی