تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

مگه تو مملکت شما خر نیست

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

اخرین باری که کتاب خوندم فکر کنم هفتم یا هشتم همین ماه بود درست یادم نمیاد فقط میدونم اخرین کتابی که تابستون خوندم تنهایی پر هیاهو بود 

بعدش وارد دوران رکود  شدم یه جور بی حوصلگی  و فاصله گرفتن از کتاب که برای من کمی عجیب وتا حدودی نگران کننده است 

ده پانزده روز فاصله گرفتن از کتاب 

بخاطر همین رفتم سراغ دوباره خونی کتاب های کتاب خونم و این بار بخاطر حالم و بی حوصلگی که دچارش شدم  با عزیز نسین و کتابهای خیلی خوبش شروع کردم  اشنایی من با عزیز نسین از یه فایل پی دی اف بنام مگه تو مملکت شما خر نیست شروع شد فایلی که فقط در مرحله اول جذب اسمش شدم و از کنجکاوی شروع به خوندن کردم وهمین زمینه ساز خرید چند کتاب از این نویسنده ی اهل ترکیه شد

یکی از خوش شانسی هایی که تو زندگیم داشتم خرید مجموعه ایه کتابهای عزیز نسین از شهر کتاب انلاین بود 

پارسال کتابهایی که هر کدوم قیمت جداگانه ای داشتن رو به صورت مجموعه و با قیمت عالی بیست و نه هزار تومان  خریدم و یه سر خوندم 

یکی از این کتابهای عالی کتابی با نام مگه تو مملکت شما خر نیست هست  که هم اسمش با نمکه هم داستان های کوتاه و جدابی داره

کتاب بعدی محمود ونگار نام داره وکتاب سوم دیوانه ای بلای بام 

نوشته های طنزی که بنا به گفته خود نسین ناشی از شرایط ناگوار جامعه است 

تنها طنزی را واقعی میدانم  که به سود مردم باشد، چیزی که مرا به طنز نویسی کشاند، شرایط ناگوار روزگار بود... خلاصه این که طنز نوعی بروز خشم فروخورده است که ریشه در محرومیت و فقر دارد ...

شکلات تلخی با روکش طنز که  ارسلان فصیحی تر جمه کرده 

پیشنهاد میکنم حداقل یکی از سه کتابی که تو این یادداشت نام بردم رو تهیه کنید وحتما بخونید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

یکی از بهترین نویسنده های ترکیه در زمان خودش بوده که با دید طنز مشکلات جامعه رو به تصویر میکشیده

تعصبات و جهالت دینی رو نقد و از حکومت مرکزی بخاطر فساد و اختناق انتقاد میکرد  و نتیجه این روشنگری شد سالهای سال تبعید و دربدری

کتابهای زیاد و جذابی داره

و جالب اینکه با خوندن کتابهاش فکر میکنیم در مورد جامعه ی ما نوشته شده

مرسی از بابت معرفی این کتابهای خوب

پاسخ:
دقیقا شبیه جامعه ی ماست
گمونم این رخوت و بی حالی چند روز پیشت، تاثیر زیادی از تنهایی پرهیاهو گرفته. منم بعد از خوندن این کتاب تا مدتی حرف نمی زدم. 
پاسخ:
نمیدونم شاید تنهایی پر هیاهو تاثیر داشته 
سلام
یادش بخیر از عزیز نسین یه کتاب خونده بودم به نام پهلوان پنبه، 
شما از این کتاب های طنز بیشتر بخوان
و همچنین رمان های کم حجم و روان خوان هم میتواند حال شما را خوب کند و به عالم خوب کتابخوانان باز گرداند،
پاسخ:
سلام 
 من خوبم با قدرت برگشتم 
وای دلم ابلوموف رو میخواد  دوباره بخونم شدیید
من اینروزا کتاب نمی‌خونم. دارم آرشیو وبلاگ یکی از این دوستان قدیمی رو می‌خونم به اسم خرس! خیلی عالی می‌نویسه ولی چون وِردپِرِس فیلتره یه کمی خوندنش سخته ولی ارزش داره.
پاسخ:
ارشیو خونی هم یه سبک کتابخونی 
کتاب زندگی یه شخص 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی