تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

کتابهای پرنده اقای موریس لسمور2

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ
بالاخره انیمیشن کتابهای پرنده اقای موریس لسمور رو دیدم 
درسته با سلیقه کارتونی من متفاوته و من تر جیح میدم به جای یه انیمیشن مفهومی پانزده دقیقه ای برنده اسکار ، بنده خدایی بیاد یه کارتون تو مایه های لوراکس اما در مورد کتاب بسازه و با ذوق وشوق کودکانه ببینم اما توصیه میکنم ببینید 
دور از انصافه بگم خوشم نیومد ولی اونقدرهام جذبش نشدم که بخوام ارزو کنم ای کاش منم تو همچین دنیایی بودم :))) 
و با کمال تاسف باید بگم پیش داوریم درست از اب در اومد ولی خوشحالم که مقاومتمُ شکستم و دیدمش 
تو پست قبلی گفته بودم که در مورد موراکامی وکتابهاش هم دچار قضاوت و مقاومت شدم ولی خب اشتباه بود ولی تفاوت کتاب و قیلم یا انیمیشن اینه که تو کتاب تخیل و تصویر سازی ازاده یعنی هر جور دلت بخواد می تونی تصویر سازی کنی اما در مورد فیلم برعکس مجبوری بدون هیچ کم و کاستی تصویر سازی کارگردان رو ببینی و همین موضوع باعث میشه برای انتخاب فیلم کمی بیشتر وسواس به خرج بدی هر چند که من رسما تو این زمینه نا موفق بودم

 اینم بگم که تصورم از کارتون  همون چیزیه که تو پست قبلی گفتم ایجاد شور ونشاط کودکانه تو دنیای سفت و سخت بزرگسالی ، خب مشخصه که با دیدن یه انیمیشن مفهومی نمیتونید همچین هیجانی رو تجربه کنید  
شما دانلود کنید شاید خوشتون بیاد البته من هم خوشم اومد ولی تعریف  و سلیقه من  از انیمیشن متفاوته به هر حال ارزش دانلود وحداقل یک بار دیدن رو  داره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

من این انیمیشن زیبا و مفهومی رو دیدم ولی حقیقتش به نظرم برای همون یه بار دیدن کافیه

من کله کدو یا گیسو کمند رو ترجیح میدم : )))))

یه خورده بزن توی فاز شادی خورشید جاودان لطفا

 

پاسخ:
من پاندای کنفوکار 
و اواتار انگ رو خیلی دوست دارم
جدیدا هم دارم دوباره پنگوئن های ماداگاسکار رو می بینم
گیسو کمند و سیندرلا و... دوست ندارم 
 پشتک وارو بزنم الان یا رو سرم بچرخم خب چیکار کنم چیزایی که به ذهنم میاد می نویسم :)))

سلام 
نظر شما قابل احترامه . بسیار.
ممنون که وقتتون رو پای پیشنهاد من گذاشتید.
لحظاتتون شاد . مثل لحظه های شاد پاندای کونکفو کار وقتی استاد چیفو هواشو داره.
پاسخ:
ممنونم 
پیشنهاد خوب ارزش وقت صرف کردن رو داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی