تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

رفقای عمو شلبی

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ
من کودکی هستم که مجبور شدم بزرگ بشم
مجبور شدم تو قالب ادم بزرگا زندگی کنم ولی هنوزم یه بچه شیطون وکنجکاو یه گوشه از قلبم زندگی میکنه  که دیروز منتطر بود یکی یادش بیاد روز جهانی کودک و با یه تبریک خوشحالش کنه اما همه باور کردن که من دیگه بچه نیستم و خیلی وقت بزرگ شدم
دیروز با تمام وجودم منتظر بود کسی روز جهانی کودک رو بهم تبریک بگه ، منتظر بودم کسی یادش بیاد که دنیای کودکی هنوز تو وجودم زنده است ولی هیچکسی یادش نبود 
به هر کسی پیام دادم روزمون مبارک هم با تعجب پرسید روزمون ؟این بین فقط چند نفری یادشون بود که ما رفقای عمو شلبی هستیم 
دیروز با تمام وجودم حس کردم تو دنیای ادم بزرگا غریبم ، دلم میخواست به سیاره کودکان برگردم جایی که سالها پیش از اونجا  به دنیای بزرگسالان تبعید شدم 
دلم برای پدر مادر دوران کودکیم تنگ شده بود ، پدر مادرای دوران کودکی بچه ها رو بی بهونه بغل میکردن ، بوس محکم ویه عالمه قربون صدقه بی دلیل که هر کدومش یه عالمه انرژی و حس خوب بهمون میداد ، تو سرزمین کودکی با همین بی دلیل ها  زنده بودیم و نفس می کشیدیم
ولی وقتی بزرگ شدیم همه چی تغییر کرد بی دلیل ها ناپدید شدن و جاش یه عالمه کار و حرف و ... اومد که باید برای هر کدوم مناسبت یا علتی وجود داشت 
دیروز روز جهانی کودک بود 

روزی که به ما یادآوری میکرد که از کجا اومدیم
روزمون مبارک 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

همون جور که ما همه وقتی بچه بودیم دوست داشتیم بزرگ بشیم بچه های امروزم وقتی ازشون سوال میکنی اکثرشون همه همینو دوست دارن. دوست دارن بزرگ بشن.
چند روز پیش از یه بچه گلی که روزای اول مدرسه رو میگذروند و داداشش کلاس هشتم همینو پرسیدم جوابش جالب بود.
گفت : دوست ندارم بزرگ شم . گفتم چرا : گفت من دوست دارم بازی کنم ،داد بزنم ،بپر بپر کنم . وقتی بزرگ بشم نمیتونم .چون داداشی هم دوست داره اما چون بزرگ شده نمیتونه . گفتم چرا نمیتونه .گفت : چون مامان بابا بهش میگن خجالت بکش تو بزرگ شدی...
پاسخ:
اگه می دونستیم تو دنیای بزرگتر ها هیچ خبری نیست هیچوقت دلمون نمیخواست بزرگ بشیم 
من هنوزم با سی وپنج سال سن وقتی کنار بچه ها قرار میگیرم  بچه میشم 
اصلا علت معلم شدنم مخصوصا مقطع پیش دبستانی و اول ابتدایی همین اتصال مداوم به سیاره کودکان 
بزرگ شدن تنهایی آرزویی بود که بعد از رسیدن بهش پشیمون شدم.
کاش برای همیشه بچه می‌موندم.
ما همه دوستای عموشلبی هستیم
پاسخ:
من خیلی بچگی نکردم که بخوام ارزو کنم بزرگ بشم 
بعد مرگ مامانم تو سن ده سالگی مجبور شدم بزرگ بشم واسه همین هنوز یه بچم که فقط رفته تو جلد ادم بزرگا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی