تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بجای جنگ نارنگی بکاریم

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۲ ب.ظ
دیشب شبکه  چهار فیلمی بنام نارنگی خونین پخش میکرد که متاسفانه به آخراش رسیدم جایی که فیلم رو به اتمام بود   تو پرانتز بگم اسم واقعیش نارنگی  ها با اینکه  ده دقیقه اخر فیلم رو دیدم ، آنچنان حالم رو دگرگون کرد که تا صبح تو خواب و بیداری به فکر فیلم و صحنه ها و مناظرش بودم  خب بخاطر اینکه حسرتش  به دلم نمونه جستجویی کردم و تقریبا به داستان فیلم پی بردم  ولی اگر سرعت مور چه ای نت اجازه بده دانلودش میکنم و یه دل سیر نگاش میکنم پیشنهاد میکنم شما هم حتما این فیلم رو ببینید نمایش انسانیت تو اوج جنگ  فیلمی که ده دقیقه اش میتونه حال منو خوب کنه مطمعنا فیلم خوبی خواهد بود
عاشق شبکه چهارم بخاطر فیلمای خوبی که پخش میکنه با دوبله عالی 
تا حالا که موفق به دانلودش نشدم ولی امیدوارم باز شبکه چهار جان تکرارش رو پخش کنه
 بعضی فیلمها و کتابها رو باید با تمام وجود خوند و دید جوری که اگه نبینی یا نخونی  حسرتش حسابی به دلت می مونه
منتظرم یه جایی ، یه جوری دوباره این فیلم رو ببینم 
فیلم شناس نیستم همونظوری که کتابخون حرفه ای نیستم فقط حسی و دلی میخونم وهر از گاهی اتفاقی فیلم خوب میبینم از حس و حال خودم می نویسم 
دیشب تا الان به خودم میگم کاش حداقل زودتر رفته بودم سراغ تلویزیون 
تو دنیای پر از خشم و جنگ دیدن اینجور فیلم ها  اثر خیلی خوبی روی روح و روان آدم میگذاره و ادم رو امیدوارتر میکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

سلام فیلم مورد اشاره شما رو ندیدم . 
اما دیشب از همونجا یه فیلم خوب دیدم . 
از اون فیلمهایی که دوست دارم . مربوط به جنگ جهانی 
این جنگهای جهانی برا هیچکی آب نداشته باشه برا این سینما خیلی نون داشته ها. 
موافقم .کمی هم از نارنگی های کاشته سالهای قبل بخوریم.
پاسخ:
فیلم نهم آوریل رو احتمالا دیدین ساخته دانمارک
دوبار دیدمش خوشم اومد ازش ولی برای بار سوم دیشب حوصله نکردم ببینم
از یه چیز فیلمای جنگی بدم میاد اونم قهرمان پروری اغراق آمیز اینجور فیلماس ولی نهم آوریل اینطوری نبود 
شبکه چهار فیلماش همیشه به دلم میشینه  یه فیلم دیگه هم از همین شبکه اینجا معرفی کرده بودم مردی که بی نهایت را می شناخت اونم خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی