تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

یک

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ
میدونم تا دیشب از زندگی کردن خسته بودم راستش هنوزم حال دلم خیلی خوب نیست ولی ترجیح باز هم مثل قبل سکوت کنم چون یاد گرفتم تو این دنیا ادما به حد کافی غم وغصه دارن و تا حدی ظرفیت دارن شنونده باشن 
میخوام برگردم به روال سابق کتاب بخونم کتاب بخونم و کتاب بخونم یه جوری خودمو غرق کنم تا دچار بی حسی نسبت به دنیا بشم
پس اینجا  از این به بعد بر میگرده به روال سابق 
ترجیح میدم دوباره ارتباطم با دنیای واقعی رو قطع کنم و به همون دنیای خیالیم پناه ببرم 
تا چند روز پیش از ته دلم میخواستم بین ادمای واقعی و دنیای واقعی زندگی کنم ولی دنیاشون   خیلی سرد و تاریک بود
بچه بودم وقتی با عمو مجید می رفتم بیرون نمی تونستم با قدمهای تندش خودمو هماهنگ کنم و همیشه ازش عقب بودم  الانم همین حس رو نسبت به ادمای واقعی و دنیای واقعی دارمانگار خدا زندگی رو گذاشته رو دور تند
یه لیست از کتابهایی که قراره بخونم رو می نویسم و کم کم میرم تا تو قفسه های کتابخونم بین کتابام زندگی کنم 
همیشه تو این شرایط میرم قاتی ادم کوچولو های ساکن کتابخونم اخه عمو مجید میگفت تو هر کتاب کلی ادم کوچولو زندگی میکنن که دنیای قشنگی دارن  و واقعا راست می گفت 

دنیای ادم کوچولو های ساکن کتابخونه رو با عمو مجیدم کشف کردم خیلی وقتها جای خالیشو تو زندگیم حس میکنم  اگه بود رفیق های خیلی خوبی می شدیم
فعلا بخاطر شرایط سرم وقولی که به دکتر دادم مجبورم به کتابهای صوتی قانع باشم و در حال شنیدن اتحادیه ابلهان هستم 
خیلی دلم برای ادم کوچولو ها و کتابام تنگ شده بعد مرگ بابام خیلی ازشون فاصله گرفتم پس دوباره میرم سراغشون 
از این به بعد دنیای من میشه مدرسه وشاگردام 
کتابهام 
و عروسک سازی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
خورشید جاودان

نظرات  (۵)

۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۱ پوریا قلعه
تو ک کتاب میخونی لا اقل مانگا بخون خیلی لذت بخشه ^_^
پاسخ:
نمی دونم چی هست 
ولی هیچ چی مثل کتاب کاغذی نمیشه :)
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۰۱ پوریا قلعه
http://kuroneko.in/manga/tales-of-demons-and-gods


اینو بخون... حالشو ببر ^ـ^
پاسخ:
یه چیزی تو مایه های آواتار انگ ؟ 
البته من کارتونش رو دیدم بدم نمیاد یه چیزایی تو این مایه ها بخونم 

جوری که متوجه شدم مانگا باید یه سبک نقاشی برای کارتون باشه مثل چینی ژاپنیا 
خب بهتر بود اسم چندتا کتاب رو بهم می گفتین 
الان یکم گیج شدم کارتونه یا کتاب 

۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ پوریا قلعه
اینارم امتحان کن... هیچ چیزی رو بدون امتحان رد نکن

من اکثر تو این سایتو خوندم تک تکشون قشنگن مخصوصا این
پاسخ:
خب جواب سوالمو ندادین کتابن یا کارتون 
گفتم که گیج شدم چی هستن
و اینکه فقط باید دانلود بشن یعنی کتابشون تو بازار نیست؟
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۴ پوریا قلعه
اینا عکس نوشته ان

به عکس نوشته های ژاپن مانگا میگن که سیاه و سفیده

به کره و چین مانهوا میگن که رنگیه و کره ای دراززززه خخخ

به آمریکایی هم کومیک میگن که اینم رنگیه و فضای نسبتا خشکی داره من ک حتی یدونه کمیک نخوندم


ولی تا دلت بخواد مانگا و مانهوا خوندم


توی همین سایت دانلود کن اینا کتاب ندارن همشون عکسن با دیالوگ کنارشون


برو حالشو ببر ^ـ^
پاسخ:
بله بله 
اینم امتحان میکنم 
تشکر بابت توضیح هاتون 

۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۲ میله بدون پرچم
سلام
امیدوارم لیست خوبی تهیه بکنی و در اولین فرصت بروی سراغشان...
پیشنهاد دوستمان هم خیلی عالی بود. از ایشان هم تشکر می‌کنم.
پاسخ:
سلام  لیستمو اینجا می نویسم در صورت امکان راجع بهش حرف بزنیم 
و پیشنهاد این دوست محترم عالی  و هیجان انگیز یه تجربه جدید 
میرم سراغش و در موردش می نویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی