تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

صرفا جهت اطلاع رسانی و تشکر

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

مبلغ ۷۵۰۰۰ تومان از لطف و محبتتون تو حساب کتابخونه روستای محل کارم جمع اوری شده بود که بنده این کتابها رو به مبلغ ۷۰۰۰۰ تومان خریدم 

امیدوارم خداوند خیر و برکت صد برابر به زندگیهاتون بده و سلامت باشید 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۴)


مدتیه با بلاگتون آشنا شدم  براتون آرزوی سلامتی دارم.میدونید من چندین سال درس خوندم. کلی کتاب درسی که خیلی برای پیداکردن هرکدومشون زحمت کشیدم وهرکدومشون روهم باقیمت بالایی ازناکجا آباد خریدم برادرم هم همینطور بعد پارسال به علت کمبود جا گفتیم بفروشیمشون که کسی اصلا استقبال نکرد بعدش اطلاع رسانی کردیم گفتیم هرکی میخواد بیاد مجانی ببره بازکسی نیومد رفتیم چندتا کتابخونه قبولشون نکردند آخر ازهم دانشگاهیام پرسیدم شما چیکارکردید کتابهاتون رو اونهام گفتند دادیم بازیافت این شد که نزدیک 120 کیلو کتاب ما هم تبدیل شد به سه تا قوطی پودررختشویی حاصل معامله کتابهامون با کیوسکهای موادبازیافتی تا یکماه حالم بدبود تادوروز گریه کردم مگه میشه کتاب‌های دروس دانشگاه به دردنخوره حتی اگه هرنظریه درهردرسی عوض بشه دیگه 2*2میشه4. جوابش 5 که نمیشه 60 کیلوکتاب ریاضیم روبا یه قوطی تاید عوض کردند ومن تونستم فقط گریه کنم. بعد یه نفربخواد یه کتاب علمی تهیه کنه کلی باید هزینه کنه. نمیدونم این چه حکمتیه که تا 16 سال درس میخونی مباحثی که بهت آموزش میدند به هیچ دردی نمیخوره واقعا غصه نداره این چیزها 
پاسخ:
درکتون میکنم 
ولی کاریش نمیشه کرد خیلی وقتها خیلی چیزا از کنترل ما خارجه و فقط باید پذیرفت 
پذیرش میتونه حالمون رو کمی بهتر کنه
سلام 
یه دوست جان ِ وبلاگ نویسِ معلم داشتم قبلا تو بلاگ اسکای می نوشت و شروع کتابخوانی من بعد از 18 سالگی , با معرفی " گتسبی بزرگ" بود توسط همون دوست جان .
حالا اسم خورشید رو که دیدم یاد همون دوست جان افتادم .
ممنون میشم واسه منم شماره حساب بفرستید .
پاسخ:
سلام فکر کنم قبلا به اسم هانیه اگه درست یادم مونده باشه کامنت میگذاشتی  
اگه همون هانیه باشی درست اومدی دختر خوب 
این وب ادامه همون وب منفجر شده ی بلاگ اسکای هست 
چشم برات می فرستم
سلام. من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و آشنایی هم از طریق معرفی این فعالیتتون تو وبلاگ یکی از دوستانتون بود. راستش چند پست مرتبط با راه‌اندازی کتابخونه رو که خوندم نتونستم اطلاعات چندانی راجع به نحوه‌ی فعالیتتون، مکان روستا، ایده‌ای که پشت راه‌اندازی کتابخونه هست، وضعیت اون روستا، نحوه‌ی اداره کردنش و چیزهایی مثل این پیدا کنم. لطف می‌کنید کمی در این مورد هم توضیح بدید؟
و البته متشکر می شم اگه شماره‌ی کارت و نحوه‌ی فرستادن کتاب رو هم بهم بگید.
پاسخ:
خصوصی تمام توضیحات لازم رو خدمتتون عرض میکنم 
ممنونم بابت شماره کارت 
امیدوارم خدا به زندگی و زمان ِ خودت و عزیزانت برکت بده که به فکر دیگران هستی
رنج سنی که کتابخونه براشون دایر میشه چقدره ؟ محدودیتی داره ؟ میخوام ببینم از بین کتاب هام کتاب مناسب براشون دارم یا نه برای ارسال . 
پاسخ:
کتابخونه عمومی  هرکتابی قابل قبوله
ممنونم بابت دعای خیرت و اعتمادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی