تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پنجاه

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ب.ظ

خودم رو می بخشم و رها میکنم بخاطر تمام اون لحظاتی که فکر میکردم و باور داشتم یه بدرد نخور تنها و شکست خورده هستم که کسی دوستش نداره

از خودم معذرت میخوام بخاطر تمام لحظاتی که خودم رو بخاطر تجربه نکردن عشق یه بی عرضه دونستم 

بی عرضه ای که ....

واقعا با تمام وجود از خودم عذرمیخوام و امیدوارم بتونم خودم رو ببخشم 

من خودم را می بخشم و رها میکنم 

ایمان دارم که بی نظیرم 

و خودم رو دوست دارم 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

💙💙💙
تو واقعا بی نظیری 
بی نظیر تر از چیزی که فکرشو می کنی 
فرشته ی مهربون 
پاسخ:
لطف داری خواهری
راستی الهام چند وقته ما باهم اشناییم و خواهر هم شدیم؟
از یه سال بیشتره
خوشحالم که خدا منو با تو آشنا کرد 
ازش ممنونم 
پاسخ:
منم ازش تشکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی