تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پنجاه و هفت یا آسمان همه جا یک رنگ است

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

بینایی ساراماگوهم تمام شد 

همین حد بگم که ارزش خوندن رو داره البته کتابی نیست که دلتون بخواد بارها و بارها بخونیدش ولی برای یک بار خوندن دلچسب و ضرر نمیکنید


کتاب بعدی که احتمالا دست بگیرم نقاش خیابان چهل و هشتم خواهد بود مقدمه ای برای آغاز دور دوم سالینجر خوانی

طبق تجربه قبلی بخاطر اینکه بتونید با سالینجر ارتباط برقرار کنید بهتره از نقاش خیابان چهل و هشتم شروع کنید و با ناتور دشت خاتمه بدین 

خب این یه نظر شخصی که ممکنه برای همه جواب نده ولی من باهاش خوب پیش  رفتم و نتیجه گرفتم

امیدوارم با سالینجر اوقات خوبی رو سپری کنم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

خورشید تا اونجا که میدونم کوری فقط جایزه نوبل گرفته.
پاسخ:
در موردش یه جستجویی میکنم 
و اصلاحش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی