تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شصت و یک

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

در حال چیدن کتابها تو قفسه های کتابخونه روستای محل کارم هستم 

عکس رو با گوشی گذاشتم ومطمعن نیستم درست باشه فقط همین حد که بدونید کار رو به اتمام و حاصل کار رو ببینید  خودم که گوشیم رو برعکس کردم تا جهت عکس درست بشه خود دانید دیگه😊

۹۰۰ کتاب چیدم ولی باز دو قفسه اش خالی مونده هعی خداااا چه کنم ؟

تو این همه شلوغی ذهن و گیج و منگی به سر انجام رسیدن کتابخونه بهترین اتفاقه 

خدا رو شکر که تونستم با کمترین کمک تمامش کنم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

دیدن این قفسه کتاب با اون رنگ سفیدش چقدر حس امیدواری داره...
پاسخ:
بله دقیق پرانرژی 
انشالله تمیز کاریش و یه سری کار خرده ریز دیگه اش تمام بشه 
عکسای افتتاحیه رو هم میگذارم
تبریکات : )
پاسخ:
ممنون 
وای خورشید این عکس لبخند به لب همه میاره ... خسته نباشی!
پاسخ:
مخصوصا اینکه همه مجبورین گوشیاتون و یا کامپیوتراتون یا شایدم گردنتون رو کج کنید و ببینید
سلامت باشی رفیق😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی