تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شصت و پنج

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۷ ق.ظ

خیلی بده سرو زبون ندارم یعنی بلد نیستم موقع سلام و احوالپرسی یا ابراز محبت با کلمه ها بازی کنم و ردیف و پشت سر هم بچینمشون خوب تزیینش کنم و تحویل طرف مقابل بدم 

راستش خیلی وقته میدونم زیادی خود واقعیم بودم 

خیلی وقته میدونم خنگ و ساده به نظر اومدم 

از خیلی چیزا که هم نسلای ما تجربش نکردن و این روزا تو این نسل گودزیلا زیاد دیدم و شنیدم تعجب کردم و حتی از سر سادگی تعجبم رو ابراز کردم تا جایی که گاهی باعث خنده شدم 

ولی باور کنید نمیتونم جور دیگه باشم خیلی وقت ها حس میکنم از فضا اومدم به این دنیا ، موجود فضایی ساده ای که از خیلی چیزهای زمینی ها تعجب میکنه و مدام از خودش می پرسه چرا من اینقدر ساده هستم 

ولی باز نمیتونه جور دیگه ای باشه

از موذی گری و سیاست های عجیب غریب ادما ، زرنگ بازی هاشون  رنگا و رنگی دور یی  و ریا شون سردر نمیاره این موجود فضایی ساده و خنگ فقط بی رنگی رو میشناسه چون با تمام وجودش بی رنگه اونقدر شفاف که خیلی راحت میشه تمام وجود و احساساتش رو دید




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

"جهانِ فاسدِ مردم را
بریز دور و در این دوری
به عطرِ نافه ی خود
خو کن.."

سخته. می دونی که می دونم چی میگی .
پاسخ:
کاش اسون بود
میدونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی