تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شصت و شش

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

در حال خوندن دوباره ی رگتایم دوست داشتنی هستم 

کتاب هیجان انگیزی که رفیق هیچ کس بهم معرفی کرد و دفعه اول از خوندنش حسابی لذت بردم از وقتی رگتایم رو خوندم تقریبا یک سال و چند ماهی میگذره و الان فرصت مناسبی برای دوباره خوانی و تجربه ی لذتی چند برابر دفعه اول 

دوباره خوانی کتابها باعث میشه چیزای جدیدی کشف کنی که قبلا بهشون توجه نکرده بودی و همین کشفیات که انگیزه دوباره یا چند باره خوانی یک کتاب رو بهم میده

این روزها بعد از اتمام پروژه کتابخونه بجای اینکه استراحت کنم درگیر دوختن عروسک با لباس محلی هستم و اگر اینبار ازش ایراد بگیرن و تایید نشه فکر کنم دیگه برای همیشه بگذارمش کنار 

کمی نسبت به این کار دلسرد شدم 

دوشنبه هفته آینده عروسک و ماکتهای وسایل زندگیش رو میبرم میراث فرهنگی امیدوارم که اینبار از استان تایید بشه 

به دعای خیرتون نیازمندم چون ثبت ملی عروسکهای محلی برام یه مساله ی مهمی شده یه جورایی پای حیثیت شهرم درمیونه و مسولیتی که قبول کردم باید به نحو احسن انجامش بدم

به امید موفقیت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

با قدرت به کارت ادامه بده و مطمین باش دعای خیر ما رو پشت سرت داری
پاسخ:
امیدم به لطف و محبت شما دوستان عزیز
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی