تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هفته کتاب و کتابخوانی

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

هفته کتاب و کتابخوانی و کتابخونه ای که تو روستای محل کارم ساختم اوضاع خوبی نداره 

چون متصدی کتابخونه ادم خشک مغز و احمقی که حتی حاضر نشده تابلو نصب کنه و کمی تبلیغات کنه تا مردم از وجود کتابخونه باخبر بشن

حیف اون همه زحمتی که کشیدم 

واقعا دلم می سوزه که کتابا اونجا خاک بخورن و کسی نره سراغشون

از ته دل برای خودم متاسفم که فکر میکردم با این قدم کوچیک میشه یه تغییری تو افکار عقب مونده این ادما ایجاد کرد 

متاسفم برای خودم که تو مملکتی زندگی میکنم که فقط یک هفته از سال برای کتاب و کتابخوانی  برنامه هست و بقیه سال این دوست داشتنی ها فراموش میشن

امروز پیام دادم که اگر خودتون برای خودتون تلاش نکنید مجبور میشم کتابخونه رو جمع کنم و ببرم جایی که واقعا قدرشو بدونن 

هدف اصلی من برای ساخت کتابخونه ایجاد یه فضای امن برای حضور افراد بخصوص خانمها بود و ایجاد تغییراتی هرچند کوچیک ولی موثر ولی فعلا همه چی به فنا رفت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵
خورشید جاودان

نظرات  (۶)

🧡 💚 💙
شاید خودت باید بری اونجا و تبلیغ کنی
اوووم مثلا میشه بری مدارس اونجا و با مدیریت صحبت کنی تا بچه ها رو تشویق و ترغیب کنند.

+جشن افتتاحیه ای چیزی نداشتید برا کتابخونه؟
پاسخ:
مساله یکم پیچیده تر از اینه که گفتم
خدا بزرگه احتمالا خودم برم
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۹ میله بدون پرچم
سلام
از تداوم خارها گل می‌شود!
پاسخ:
سلام 
امیدوارم گل بشه
با کمی صبر و شکیبایی درست می شن
پاسخ:
امیدوارم
سلام 
امیدوارم حال دل خوب باشه
خشک مغز، چه واژه پر کاربردی برا خیلی از مسئولین در رابطه با کتاب و کتابخوانی.
مهم زحمتیه که کشیدی ، این کتابا هم یه روزی خودشون رو نشون میدن، اگرم واقعا میبینی فقط دارن خاک میخورن نجاتشون بده
پاسخ:
سلام 
شاید رفتم تو کار نجاتشون
۱۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۱۳ هانی هستم
اتفاقی که برای کتابخونه افتاد واقعن ناراحتم کرد... امیدوارم تغییر کنه اوضاع
پاسخ:
امیدوارم تغییر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی