تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

معجزه ای بنام وضعیت واتس آپ

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ
گفته بودم رفیق هیچ کسم تو وضعیت سابق نیست و مشاور اعظم کتابخونیم رو از دست دادم 
هیچ کس خوب هیچ کس خیلی خوب کسی که تو زمینه کتابخونی دستمو گرفت و باعث شد  کتابهای خیلی خوب بخونم باعث شد با نویسنده های عالی آشنا بشم و به رمان و ادبیات علاقمند بشم 
رفاقت ما از وبلاگ شروع شد الان چند سالی که باهم اشنا شدیم اونقدر سال گذشته که یادم رفته از چه سالی این رفاقت عالی شروع شده و امیدوارم سالهای بیشتری بگذره و ما همچنان رفیق بمونیم و کنارش کتابهای خوبی بخونم
داشتن کسی که برات وقت بگذاره و ساعتها از کتاب حرف بزنه و راهنماییت کنه نعمتی که نصیب هر کس نمیشه و من خوشبخت ترین ادم روی زمینم که همچین نعمتی رو دارم

رفیق هیچ کس مدت طولانی که بقول خودش تو خودش غرق شده و حسابی کم پیدا بهتره بگم گم شده و من تنها موندم مجبور شدم ریسک کنم و با اگاهی نسبت به اینکه ممکنه انتخاب سخت خوانها بدون مشورت با کسی باعث بشه برای مدتی یا شاید هم همیشه نرم سراغ کتاب یا نویسنده ی منتخب چند کتابی از نویسنده هایی که همیشه ازشون می ترسیدم رو خوندم   و الان کمی ترسم از بزرگی اسمهاشون ریخته و کمتر نگران فهمیدن کتابهاشون میشم
تنها ارتباط من و هیچ کس واکنش های گاه به گاه به وضعیت هایی بود که برای واتس آپ میگذاشتم اونم در حد چند کلمه که برام می نوشت و یه جمله تشکر از طرف من چون می دونستم تو وضعیتی که نمیتونه صحبت کنه این به من ثابت میکرد رفیقم هنوز هم حواسش به من هست و باید صبر کنم از لاکش بیاد بیرون
دیشب هم یه مختصر صحبتی بعد از نوشته مربوط به وضعیت واتس آپم با رفیق هیچ کس داشتم وقتی گفت که تو فکرت بودم که لازمه یه چیزهایی رو بهت راجع به کتاب بگم و سعی میکنم بیشتر در دسترس باشم انگار دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحال شدم هرچند نبودن طولانی مدتش باعث شد بزرگ بشم و خودم دست به انتخاب بزنم برم سراغ فاکنر مارکز رو امتحان کنم و یاد بگیرم درست انتخاب کنم ولی به مشاور اعظم نیاز دارم فعلا انتخاب هام خوب بوده ولی معلوم نیست انتخابهای بعدیم چه نتیجه ای داشته باشه 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۶
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

۰۶ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۲ هالی هیمنه
بزرگترین نعمتِ زندگی یه آدم می‌‌تونه چنین رفیق‌هایی باشه.. حقیقتاً درکتون می‌کنم. منم حالا چسبیده‌ام به داستایفسکی و به سختی می‌تونم ازش دل بکنم و برم سراغِ نویسندۀ دیگه‌ای. انگار که با خوندنِ آثارِ دیگران اون احساسِ امنیتِ همیشگی‌یی که موقعِ خوندنِ داستایفسکی دارم رو ندارم. جالبه! :)
پاسخ:
من کلا روس ها رو دوست دارم از داستایفسکی قمارباز خوندم یادداشت های یک دیوانه گوگول عالیه بهتون پیشنهاد میکنم بخونید ابلوموف گنچاروف رو هم بخونید الان هم مرگ ایوان ایلیچ تولستوی رو خریدم
من تو دنیای واقعی ترجیح دادم هیچ رفیقی نداشته باشم چون خیری ندیدم ولی چندتا رفیق وبلاگی خوب دارم که تنها راه ارتباطمون هم واتس آپ و وبلاگه ولی اونقدر باعث رشدم شدن و وقت برام گذاشتن که برام عزیز و دوست داشتنی هستن از اون تعداد کم ها ولی با کیفیت😊
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۲ هالی هیمنه
ممنونم از پیشنهادات. باید کم‌کم منم برم سراغ تولستوی..
بله... :) من هم کم ولی با کیفیت رو می‌پسندم. :)
پاسخ:
من از هرنویسنده یه کتاب خوندم که تنوعی باشه برام وقتی یه نفس کتابهای وونه گات رو خوندم ازش زده شدم و تا مدتی نرفتم سراغش به همین دلیل روسها رو با تنوع خوندم و هنوز خیلی کتاب باقی مونده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی