تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

روز مادری که نیست مبارک

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ق.ظ

وقتی دستم می سوخت یا بلایی سرم می اومد منم مثل بقیه یه مامان داشتم که براش ناز کنم و اونم با جون دل خریدارش باشه 

ولی امروز هم دستم سوخته و هم دلم ولی مادر نیست 

روز مادراتون مبارک میشه هرکسی این نوشته رو خوند از طرف من هم بره پیش مامانش و محکم بغلش کنه و بوسش کنه ؟

شاید دلتنگی من رفع بشه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۷
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

مادر همه ی لیلی یک و دو مایک های قشنگ، روزت مبارک:)
پاسخ:
سلامت باشی رفیق
عزیزم...
خدا دلتو شاد کنه...
پاسخ:
امیدوارم
ببین چه‌طوری مارو می‌ذاری توُ معذوریت! عه آخه! 
از دست سوختن نگو خورشید.. سوخت ها... گفتم که برات!
خوب باش خورشید.
پاسخ:
خب شما جز تبصره ایی 
خوبم مجبورم خوب باشم
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۲۹ میله بدون پرچم
سلام
ویژگی تغییرناپذیر این دنیا همین آمدن و رفتن‌هاست... آن باده‌ی گلرنگ را باید جستجو کرد! خیام در اینجور مواقع آرامش‌بخش است:

ابر آمد و باز بر سر سبزه گریست

بی بادهٔ گلرنگ نمی‌باید زیست

این سبزه که امروز تماشاگه ماست

تا سبزهٔ خاک ما تماشاگه کیست

سلامت و شاد باشی دوست خوب


پاسخ:
درسته ولی دلتنگی اونم روز مادر خیام سرش نمیشه فقط یه دل سیر گریه حال ادمو خوب میکنه و بعدشم باید رفت سراغ زندگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی