تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

حال ما

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

حال ما خوب نیست

حال خوزستان خوب نیست

مادر وطن حال فرزندت خوب نیست 

ما را دریاب

لعنت به نفت 

لعنت به نفت 

لعنت به نفت

امروز باشنیدن موزیک ویدیو اهل النخل مهدی یراحی کمی حال خوزستان بهتر شد 

صدای درد مردم وطنم با این موزیک ویدیو که ساعت ۶ امروز تو کانالش قرار گرفت به گوش همه میرسه 

همونطور که صدای خرد شدن استخوانهای سرزمینم  زیر چرخ دنده بی توجهی ها مدام تو گوش ماست

اهل نخلستانیم زاده ی سخاوت و بخشندگی 

همسایه افتابیم و کمال همنشینی مارا بخشنده ساخت 

خدا یاورمان باشد که ما را جز او کسی نیست 

دستهایمان همواره رو به اسمان است  ارزوهایمان هرچند دور دست

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

درود بر شما---تعجب دارم از اینکه پست شما پیام ندارد---یا واقعا کسی پیام نداده و یا شما پیامها را تائید نکرده اید--منهم میگویم فقط میتوانم بفهمم که انسانها در شرایط سخت چقدر نیازمند دوستی و محبت هستند. من از کودکی عاشق خوزستان بودم و ان استان عزیز و ان مردم مهربان در قلب و جان من جای دارند...صبور باشید
صادق
چی نوشتم؟؟
میخواستم بنویسم سلام
پاسخ:
سلام 

خیلی واسه خوزستان ناراحتم تانگو.خیلی.ینی به قران فقط خوزستان ماعه که  مردمش تو این فلاکت مثه بدبختا زندگی میکنن.بقیه استانا حتی بوشهر.بوشهر چیه دیگه.تی بوشهر رو هم وقتی رفتم فهمیدم دارم تو ابادان تو چ دهاتی زندگی میکنم.

اخ خوزستان.به قران حقتو خوردن.

پاسخ:
باید حق رو گرفت خودمون بی خیالیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی