تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هزار و سیصد و شصت و یک

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

ابله داستایوسکی و آبلوموف گنچاروف رو همراه یه کتاب آبکی از جوجو مویز از کتابخونه گرفتم به قصد مرگ کتاب میخونم که فقط فراموش کنم تنها هستم 

و به حد خودکشی عروسک می سازم 

خوبی این تنهایی اینه که باز برگشتم به دوران خوب کتابخونی گذشتم 

ادبیات روسیه هم که واقعا حالم رو خوب میکنه

فقط اینبار احتمالا یه کار بد بکنم و ابلوموف رو به کتابخونه برنگردونم 

و برای مدتی طولانی تمدیدش کنم و پیش خودم نگه دارم 

اخه بعد از دوسال دوباره تو کتابخونه دیدمش قبلا گرفته بودم ولی کامل نخوندمش  ولی اینبار میخوام برای چند ماه نگهش دارم و از خوندنش سیراب بشم

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۷
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

۰۷ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۰۱ بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید. 🌹

-

آژانس دیجیتال ایتروز مجری و مشاور پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی برای افزایش فروش و بازدید خدمات توسط طراحی سایت، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، سئو و طراحی اپلیکیشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی