تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

دایه

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰ ق.ظ

دا سی چه فغون ایکنی؟ تا بیده همی بیده ظالم همیشه سالم

ولی اون پنج ماه لعنتی نفهمید دخترش کجاست ؟ بهش گفتن رفته کرج 

همونجوری که وقتی بچه بودم بهم گفتن عمو مجید رفته مسافرت 

میپرسید دخترم بی معرفت نیست  چرا بهم یه زنگی نمیزنه

همونجوری که میپرسیدم عموی من چرا بدون خداحافظی با من رفت مگه دوستم نداشت؟

میگفت بهش زنگ بزنید دلم براش تنگ شده 

همونجوری که روزها دم در منتظر عموم می نشستم

هیچوقت نفهمید دخترش کجا بود 

همونجوری که من  تا سالها نفهمیدم عموم کجاست بعدها هم که میرفتیم قبرستون به دادا میگفتم چرا این قبرا یه گوشه قبرستونن چرا هیچی روی سنگشون نیست؟ راستی ما عمو رو گم نمیکنیم؟ وبرای هیچ سوالم جوابی نبود

دایه نود سالش بود من پنج سال

 

میگه صبر کشکو خدا ۷۰۰ ساله یا صبر خدا 

به خودم میگم تا کی صبر؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۳۹ میله بدون پرچم

سلام

ایشالا این آزمون هم به خوبی سپری شود و ایشالاتر کلاً همه این چیزهای بد به کل سپری بشود. می‌دانم شاید رویایی باشد ولی آرزو بر ما عیب نیست!

پاسخ:
سلام بر دوست عزیز واقعا خوشحال شدم از بودنتون تو این خونه سوت وکور و بیشتر از اون از این خوشحال شدم که هنوز می نویسید
متاسفانه بعد از ۱۶ سال کار ازمون قبول نشدم و پا در هوا و بلاتکلیف موندم که قرار چه اتفاقی بیافته
۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۳ میله بدون پرچم

کامنت قبلی مربوط به پست پایینی و قضیه گزینش بود!

و اما ظلم ...

یادش به خیر یادمه می‌گفتند حکومت با کفر باقی می‌مونه ولی با ظلم باقی نمی‌مونه! دیگه این صحبت‌های سست و بی‌دلیل راضی نمی‌کنه آدم رو... مگه اینکه بازه زمانی را به همان 700 سال برسانیم!!!

پاسخ:
فعلا که با ظلم و کفر خوب می مونه اصلا انگار از ظلم تغذیه میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی