تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

مار خوش خط و خال

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۴ ب.ظ

میگه تو خونه بهم میگن مارخوش خط و خال یعنی بعد کولی و هرزه این لقب جدیدیه 

بهش گفتم این از کجا اومد 

میگه حضرات معتقدند که من چون محل کار تحمل میکنم

بقیه رو بیرون خونه تحمل میکنم تو خونه هم هر بلایی سرم بیارن باید تحمل کنم میگن چرا مدیر دوستت همسایه و ... رو میتونی تحمل کنی پس ماهم باید تحمل کنی میگن تو حق دخالت تو هیچ چیز خونه رو نداری

بعد رو به من کرد و پرسید به نظرت من اونجا چیکاره ام 

گفتم احتمالا اونجا یه خوابگاه دائمیه که گاهی تبدیل به رینگ بوکس میشه

میگه مادرم میگه دختری که صداش بلنده همسایه ها می شنون کولی بی آبرو و هرزه است و میپرسه مگه من خواستم اینطوری باشم 

دلم میخواست فرار کنم و برم جایی گم و گور بشم چون هیچ جوابی براش نداشتم  و میدونستم اخر  حرفاش چه  سوالی بود ۳۹ ساله که میشناسمش از این ۳۹ سال ۲۹ سالش گوش شنوای حرفاش بودم و هیچوقت جوابی براش نداشتم 

میگه چطور من تا الان زنده موندم ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی