تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شبیه ترین

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸ ب.ظ

با تمام وجودم نمیخوام برای احمد مسعود اتفاقی بیافته چون شبیه ترین ادم به عمو مجیدمه حالا که بعد سالها چهره عموم رو فراموش کردم دوست دارم یکجایی تو این دنیا یک نفر شبیهش زندگی کنه شجاع و تنها

نمیدونم عمو مجید رو تیربارون کردن یا حلق آویز ولی  امیدوارم خیلی درد نکشیده باشه  نمیدونم چرا این روزها هروقت از پنجشیر چیزی میشنوم عمو مجید و خاطراتش رو مرور میکنم شاید روحش یه جایی بین شیرمردان پنجشیر باشه شاید هم ....

سالهاست که هرجای جهان خبری از مبارزه باشه عمو مجید در قالبهای گوناگون به ذهنم میاد

وقتی اولین بار عکس احمد مسعود رو دیدم انگار به اون سالی برگشته بودم که پا به پای عمومجیدم تو زمین خاکی پشت خونه میرفتیم و میرفتیم، اونقدر دور که وقتی برمیگشتم خونه رو ببینم فقط نخل تو حیاط پیدا بود 

اون روزهایی که فکر میکردم بدجنس ترین عموی دنیا رو دارم چون وقتی خسته میشدم بغلم نمیکرد حالا میفهمم چرا این کار رو میکرد ، بخاطر اینکه یاد بگیرم وابسته نباشم، کم نیارم و روی پای خودم بایستم

بخاطر همینه که با تمام وجودم میخوام احمد مسعود زنده بمونه ،مقاومت کنه و پیروز بشه چون شبیه ترین ادم به عمو مجید منه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۶
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی