تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بدن توده ساز ارثی

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱ ب.ظ

دکتر گفت دوسال دیر اومدی 

بهش گفتم چقدر وقت دارم ؟ 

گفت میشه نگهت داشت 

گفتم اونقدری که بتونم یک دور کل کتابای کتابخونم رو بازخوانی کنم؟

پرسید معمولا چقدر طول میکشه تا بازخوانی کنی؟

گفتم یکسال البته اگر درست بخونم کمتر

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی