تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

درد

دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۲۳ ق.ظ

قبلا ازم پرسیده بود کدوم قسمت سرطان دردناکه؟ 

بهش گفتم اون بخشی که برای اولین بار بعد از شیمی صبح پا میشی با یه عالمه مو روی بالشت مواجه میشی . درست مثل وقتی که برای اولین بار پریود میشی 

این بار می پرسه چطور این همه مدت تنهایی دوام آوردی؟ هیچ جوابی نداشتم

فقط شماره های گوشیم رو بالا پایین کردم که کسی رو پیدا کنم بهش زنگ بزنم ،نبود ، هیچوقت کسی نیست

مثل همه این سالها به هانی پیام دادم 

چرا من تو این شرایط  باید تنها باشم؟ پاسخ شنیدم من وقتی سرما میخورم حساس میشم حق داری انتظار داشته باشی کسی کنارت باشه

والان دارم باز به این سوال فکر میکنم کدوم قسمت سرطان دردناک تره؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۰
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی