تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

یاغی

شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ب.ظ

امروز زنگ آخر هشتم دو بودم مثل همیشه انتظامات وارد کلاس شد تا بقول خودشون بچه ها رو چک کنند  بتول  کتابش رو برداشت و اومد سمتم که براش درس توضیح بدم تعجب کردم یواش بهم گفت خانم همینجا نگهم دار توروخدا چیزی نگو تا اینا برن  بهش گفتم که چه کردی دستاش رو از جیبش در آورد دیدم با غلط گیر ناخن هاش رو خال خالی  کرده بود 

منم به بهانه توضیح نگهش داشتم تا انتظامات رفتن

ازشون پرسیدم اسم کی رو نوشتن دونفر دست بالا کردند یکی ناخن هاش بلند بود ولی نفر دوم واقعا همه چیش طبق قانون مدرسه بی نقص بود محجبه بود لباسش مناسب بود فقط جورابش کوتاه بود

دستش رو گرفتم بردم بیرون و انتظامات رو صدا کردم گفتم اسم این دختر رو خط بزن همه ما وقتی میشینیم کمی،شلوارمون بالا میره و اینجا نامحرمی نیست که پای دختر رو ببینه جورابشم مناسبه اینم سرتاپاش که هیچ ایرادی نداره

این روزها واقعا از رفتار خشن و ایرادهای بنی اسراییلی مدرسه واقعا کلافه میشم ولی راستش خیلی نمیتونم چیزی بگم ولی سعی میکنم هوای دخترا رو داشته باشم

در حال اتمام کتاب دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم هستم

و حسابی ازش لذت میبرم

و کتاب بعدی احتمالا ژرمینال خواهد بود 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۱
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۲:۳۲ زری シ‌‌‌

باورم نمیشه هنوزم از این جور چک کردن ها تو مدارس هست /:

وقتی واسه امتحانا رفته بودم حتی یه سریا با مانتو جلو باز اومده بودن /:

پاسخ:
مانتو جلو باز برای دوران کرونا و تدریس آنلاین بود الان مدارس به روال قبل برگشته 

ای واای اینا هنوز تو قرن پیش زندگی می‌کنن، واقعا براتون آرزوی صبر دارم من که  از خوندنش هم خشمگین می‌شم. آخه ول کنید بابا . هفت شهر عشق را عطار گشت.... 

پاسخ:
اگر قرن پیشم بود مردم لباس محلی می پوشیدن و اگر دقت کرده باشید لباس محلی ها اغلب حجاب سفت و سختی ندارند تو شهر ما یه،شال نازک میزدند که بهش میگن می نار گیساشونم پیدا بود 
والا حاضرم صدها قرن پیش برگردم و زندگی کنم
۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۸:۲۳ زری シ‌‌‌

اخه روال قبل هم این شکلی نیس :"""

مدیریت ندرسه تون دارن خیلی سخت میگیرن

پاسخ:
با مدیر صحبت کردم و گفتم معاون زیادی سختگیری میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی