تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

ماجرای من و جناب یوسا

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۹ ق.ظ

این دو سه روز اخیر تو مسخره ترین حالتم بودم به نظر خودم جدی بود ولی شاید اگر بیانش کنم برای شما طنز باشه

برای انتخاب کتاب دچار وسواس شدم ، درست شنیدین میخوام کتاب بخونم ولی برای انتخاب کتاب دچار استرس میشم 

نویسنده مورد نظر جناب یوساست راستش بعضی نویسنده ها برای منی که کتابخوان معمولی هستم اونقدر اسمشون بزرگ به نظر میاد که ماه ها یا شایدم سالها با خودم کلنجار میرم که برم سراغشون گاهی موفق شدم که از این مانع عبور کنم و از نویسنده مورد نظر کتاب خوندم گاهی هم کلا بیخیال بعضی نویسنده ها شدم

یکی از نویسنده هایی که من رو دچار درگیری کرده بود ماریو وارگاس یوسا بود و البته هنوزم هست ولی هفته گذشته تصمیم گرفتم به این مانع ذهنی غلبه کنم 

بخاطر اینکه سرخورده نشم و تو ذوقم نخوره پرس و جو کردم و از بد شانسیم اولین نفر عاشق یوسا بود که قطعا به گفته خودش گزینه مناسب مشورت نبود

نفر دوم هم نتونست خیلی بهم کمک کنه چون از علاقمندان یوساست ولی نه به شدت نفر اول

حالا من موندم و وسواسی که گاهی ضربان قلبم رو بالا میبره

تو این روزها و شرایط افسردگی همگانی میترسم داستانهاش اونقدر توش فلاکت باشه که حالمو بدتر کنه چون متاسفانه به شدت تو داستان کتاب غرق میشم 

از یوسا کتاب راهی به،سوی بهشت رو دارم ولی تردید دارم بخونم

فکر کنید درگیری های ذهنیم کم بود اینم اضافه شد😁

البته من با کالوینو هم همین مساله رو داشتم و به شدت نسبت به خوندن کتاباش مقاومت میکردم هیچ دلیل خاصی هم نداشت تا بالاخره شروع به خوندن کردم و عاشقش شدم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

خب اول یکم ازش بخونید نهایتا اگه باب میلتون نبود ادامه نمیدید دیگه

چند روز پیش توی طاقچه کتاب شیطان تولستوی رو دیدم گفتم بخونم ببینم چیه . به خودم اومدم دیدم تموم شد 😅.. داستان کوتاه بود خیلی مختصر

پاسخ:
اینم یه مدل خود آزاریه 😁
همینکار رو میکنم

فکر میکنم اگ علاقمند منصفی باشه، و کمی هم سلیقه شما رو بدونه 

اتفاقا بتونه بهتر راهنمایی کنه:)

کتابفروشی خوب هم اگ بشناسید گزینه خوبیه...

 

پاسخ:
خوب راهنمایی کرد ولی دچار خود آزاری شدم میرم سمت کتاب استرس میگیرم 
قبلا هم این مساله رو داشتم😊

به نظرم الان دنبال ریسک و اینجور چیزا نباشید بهتره، حال خودتون که مساعد نیست حال عمومی جامعه هم که بده، من خودم تو این شرایط ترجیح می‌دم کتابهای روان  و شناخته شده بخونم و چالش های کتابم رو فعلا متوقف کنم. همین که بتونم تمرکز کنم خودش خیلیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی