تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

میله بدون پرچم _ نخل بی سر۲

جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰ ب.ظ

مدتیه که دفترچه و خودکار به دست روی تخت دراز میکشم و وبلاگ میله ی بدون پرچم رو چک میکنم و اسامی کتابهایی که دوست دارم بخونم رو یادداشت میکنم

این وبلاگ برای من وبلاگ مرجعه هروقت راجع به کتاب با مجید صحبت میکنم امکان نداره بگه برو به وبلاگ میله هم یه سری بزن  خوبه کمکت میکنه

و امکان نداره بگم یه لیست از وبلاگ میله نوشتم میخوام بخرم که تا کنون هم موفق نشدم چون اونقدر قیمت کتابا گرونه که آدم پشیمون میشه:))

ماجرای من ووبلاگ میله بدون پرچم از  سه چهارسال پیش شروع شد تمام این مدت میرفتم وبلاگش تو سکوت مطلق میخوندم و به خودم میگفتم خدایا این آدمایی که اینجا هستن چرا اینقدر کتاب خوندن 

چقدر قلمبه سلمبه می نویسن با اینکه کلی سوال داشتم میگفتم من چی بنویسم چی بپرسم؟

آدمی که کتاب آبلوموف  میخونه و عاشق شخصیت آبلوموف میشه جوری که دلش میخواد بره تو کتاب زندگی کنه چی داره بگه

دختری که هر روز جلو کتابخونش می ایسته با کتاباش حرف میزنه پیش این آدما دیوانه به نظر میرسه:))

آدمی که هرروز سروصدای شخصیتای داستانهای کتابای کتابخونش رو میشنوه حرف بزنه ضایع میشه

دختری که با خوندن کتاب مثل بچه کوچولوها ذوق میکنه پیش اون مدل کتابخونا خل به نظر میرسه

به هرحال سه چهارسال سکوت رو شکستم و فکر کنم اولین کامنتم رو پارسال گذاشتم بدون نشون دادن دیوانگیم و پاسخ گرفتم و کمی اوضاع بهتر شد:))

یادمه همون سالهای اولی که وبلاگ میله بدون پرچم رو میخوندم یه نقاشی کشیدم به اسم میله بدون پرچم _ نخل بی سر و ایشون هم یه تفسیر قشنگ نوشتن که گاهی میرم سراغش و میخونمش

اینم بگم نخل بی سردر واقعیت نخل مرده است ولی وقتی بچه جنوب باشی و جنگ زده نخل بی سر و میله بدون پرچم برات نماد ایستادگیه

همه اینا رو گفتم که بگم مدتیه تو اون وبلاگ حالم خوبه و از آرشیو گردیش لذت میبرم 

لینکش هم همین گوشه موشه های وبلاگم هست با گوشی میام چپ و راستش رو نمی بینم چون صفحه گوشیم کوچیکه

از همین جا شما رو دعوت  میکنم به تور گردشگری وبلاگ میله بدون پرچم

من فعلا آرشیو سال ۹۹ هستم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

۰۴ آذر ۰۱ ، ۱۴:۰۴ زری シ‌‌‌

حیف که گوشیم بلاگ اسکای و باز نمیکنه :")

پاسخ:
اگر تو گوگل سرچ کنی وبلاگ میله بدون پرچم هم باز نمیشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی