تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

زمان لرزه یک

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۳ ق.ظ

ساعت شش و نیم صبح امروز راهی به سوی بهشت عالیجناب یوسا به بهترین نحو تمام شد و با تمام وجود ازش لذت بردم حالا دیگه مطمئن شدم میتونم دیگر آثاریوسا رو بخونم و لذت ببرم

و بلافاصله زمان لرزه وونه گات رو دست گرفتم تا ساعت ۷ که وقت لباس پوشیدن و رفتن به سرکارهست بخونم

وونه گات یکی از نویسنده های مورد علاقه منه که تعدادی از کتابهاش رو خوندم  تنها کتاب از این نویسنده که نسبت بهش مقاومت عجیبی دارم صبحانه قهرمانان هست که وقتی چند صفحه خوندم و با کلیگور تروت اشنا شدم دچار اضطراب شدم و کتاب رو کنار گذاشتم

ولی تو کتاب زمان لرزه انگارشخصیت تروت کمی نسبت به تروت صبحانه قهرمانان فرق داره و  از همون،صفحات اولیه تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم

امیدوارم تا اخر کتاب خوب پیش بره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۰۱ ، ۱۵:۳۱ میله بدون پرچم

سلام

چه عالی که به بهترین نحو تمام شد و حسابی لذت بردید.

به اندازه خود یوسا خوشحال شدم!

پاسخ:
سلام
واقعا سورپرایز شدم بقول مجید حالا که از این کتاب خوشت اومده منتظر غافلگیری های بیشتری ازیوسا باش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی