تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

توجه

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۳۲ ق.ظ

یه وقتایی لیست مخاطبین گوشیتون رو بالا پایین کنید و بدون هیچ دلیلی به کسی زنگ بزنید بخصوص اونی که کمتر باهاش ارتباط دارید یعنی دوست صمیمیتون نیست یا عضو خانوادتون نیست و فقط حالش رو بپرسید من خودم این کار رو میکنم

ولی راستش هرچقدرم بگم از پس تنهایی خودم برمیام دروغه دیروز هرچی این ور اونور زنگ زدم که لااقل کسی رو دعوت کنم بیاد خونمون یا شام بریم بیرون هیچ کس جواب نداد  ، به جایی رسیده بودم که زار زار به حال خودم گریه کردم  

 

خیلی بی انصافیه توبه همه توجه کنی و کسی حتی تلفنت رو جواب نده

 در نهایت بهت پیام بدن ببخشید بیرون بودم متوجه نشدم و ازت نپرسه برای چی تماس گرفتی

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۳
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

یه وقتایی هست که مثلا 500 نفر توی مخاطبای گوشی داری ولی وقتی تنهایی و نیاز داری با کسی حرف بزنی هر چی بالا پایینش می‌کنی به هیچکدوم نمی‌تونی زنگ بزنی...

اون وقتا خیلی حس غریبی داره...

پاسخ:
دقیقا بارها تجربه اش کردم
۰۹ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۴۳ میله بدون پرچم

سلام

حالا از جهتی هم خنده‌دار می‌شود: وقتی که یک میزان مکالمه رایگان داری و لیست را بالا و پایین می‌کنی و تهش می‌بینی ده دقیقه هم از توش درنمی‌آید!

حرف زدن سخت شده!!

پاسخ:
سلام 
گاهی فقط بگید سلام حالت چطوره این روزا ادما به توجه نیاز دارن
شاید باورتون نشه کسی میگفت اگر زنگ نمیزدی بپرسی حالت چطوره قوطی قرص دستم بود که خودمو خلاص کنم
گفتی حالت چطوره و منم از حالم گفتم کلا حواسم پرت شد که تا چند لحظه قبلش داشتم به مرگ فکر میکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی