تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بی تی اس و گودزیلاهای من

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۳۷ ب.ظ

 

 چند وقت پیش داشتم در مورد موسیقی صحبت میکردم بحث به بی تی اس کشید که من نمی شناختم  وقتی دانش اموزم بهم گفت خانم انگار تو این دنیا نیستی کنجکاو شدم ببینم این گروه کی هستن و چه خبره

نمیخواستم کم بیارم ولی بعدش بدم نیومد مثل دختر جوونا یکم هیجان تجربه کنم به یاد دوران نوجوانیم😂

البته اونقدر معتاد نشدم ، همه اش سه چهار روزه رفتم سراغشون  با هیجان به مجید گفتم بی تی اس پرسید کیه چیه؟گفتم هفتا پسر خوشگل کره ای هستن که دانش اموزام  عاشقشونن

کلاس هفتمیا میگن خانم چقدر کیوتی، نهمیا میپرسن چه سنی برای ازدواج خوبه هشتمیا نهایتش میگن خانم فلانی روت کراش داره، کلا نفهمیدم کراش دارن یا کراش میزنن:)) بین خودمون باشه نه معنی کیوت رو میدونستم نه کراش رو خدا پدر گوگل رو بیامرزه که تو کلاس میشه یواش سرچ کرد😂

دوره نوجوانی من خلاف سنگینمون پوستر فوتبالیستایی مثل مهدوی کیا شاهرودی و... بود و از اونجایی که ما طرفدار آبی ها بودیم یه دونه پوستر علیرضا منصوریان تو اتاقم داشتم ولی الان تنوع رفته بالا همه هم خوشگل😂

گاهی به خدا میگم میشه منو پس بگیری دوباره دنیا بیام

بی تی اس حل شد ازم میپرسن خانم ونزدی میبینی و باز مجبور شدم که یکم در مورد ونزدی هم مطالبی بخونم  البته بدم نمیاد چند قسمتیش رو ببینم

بهشون گفتم سرگرمی های من با شما فرق داره کتاب میخونم ، موسیقی خوب گوش میکنم، عروسک میسازم ولی جوری نگام میکردن انگار جلوشون یه ادم فضایی ایستاده

و نهایت افسردگیم در مقابل این هیولاها زمانی اتفاق افتاد که میخواستیم عکس بگیریم بهم گفتن خانم اسنپ چت دارید رو گوشی گفتم نه و با یه ذوقی گفتم چیه ؟ چیکار میکنه تا دانلود کنم یکی از گودزیلاها برگشت گفت خانم گوشیت خیلی قدیمیه فکر نکنم رو این گوشی نصب بشه😂

و من با اعتماد به سقف گفتم من بدون فیلتر خوشگلم نیازی به این برنامه ندارم و ته دلم میگفتم خدایا منو پس بگیر و دوباره دنیا بیار

واقعا خدایا منو پس بگیر و دوباره به دنیا بفرست ولی لطفا اینبار ایران نباشه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۷
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

۱۷ اسفند ۰۱ ، ۲۰:۴۲ زری シ‌‌‌

وای XDDD

اون موقع که من هفتم بودم ( یعنی شیش هفت سال پیش) بی تی اس تو اوج بود هنوزم هس البته ولی نمیدونم قدمت کراش زنی دخترا رو بی تی اس تو ایران دقیقا چند ساله ... 

ولی بازم خوبه پیگیری میکنین :)))) خدایی معلم خوبی هستین :دی

پاسخ:
پیگیری میکنم چون دانش اموزام رو واقعا دوست دارم و سعی میکنم دنیای ادمایی که دوست دارم رو بشناسم
انصافا هم قشنگ و هیجان انگیزه
۲۱ اسفند ۰۱ ، ۱۶:۰۱ میله بدون پرچم

سلام

باز هم خوبه که دانش آموزان این امکان به روز شدن را فراهم می‌کنند. این واقعا نعمت بزرگی است.

پاسخ:
سلام
بله واقعا خیلی حس خوبیه که میتونم دنیا رو از دید اونا ببینم 
دیدن دنیا هم بعنوان یک بزرگتر هم بعنوان یک نوجوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی