تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

زیبا

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۲۱ ق.ظ

دیروز برای انجام یه عمل سرپایی رفتم دکتر 

منشی دکتر یه دختر ساده ، خوشتیپ و زیبا بود زیبا از این لحاظ که چهره اش کاملا طبیعی و بدون آرایش و عمل  بود چیزی که این روزها به ندرت می بینم  و با دیدنش حسابی سر ذوق میام 

تا حواسش نبود  نگاش میکردم و تو دلم میگفتم تو چقدر قشنگی دختر چقدر دوست داشتنی هستی 

ولی خب حرف توی دل که بدرد نمیخوره بلند شدم برم بهش بگم خجالت کشیدم اما نمیتونستم خوبیش و جذابیتش رو تو دلم نگه دارم وقتی اومد که کارهای قبل عمل رو انجام بده بهش یواش گفتم میتونم یه چیزی بگم گفت بفرما گفتم خیلی قشنگی سادگی و طبیعی بودنت عالیه دلم میخواد بشینم روبروت نگات کنم 

اون ساعت روز اخر شیفت کاریشون بود و چهره اون دختر خسته بود ولی با گفتن حرف دلم واقعا گل از گلش شکفت پرسید واقعا من زیبام گفتم بین این همه زن و دختر تزریقی و عملی و پر آرایش و البته تکراری دیدن کسی مثل شما یه معجزه است فوق العاده جذاب و زیبایی

میدونم اون دختر واقعا خوشحال شد ولی از همه مهمتر حال خوب خودم بود که تونستم یه نفر رو خوشحال کنم

همه ادما یک نکته مثبت تو وجودشون دارن از این به بعد بیشتر بهشون دقت کنید و خوبی هاشون رو به روشون بیارید  حتی اگر غریبه باشن 

گاهی یه کار خوب به این کوچیکی روز یه ادم رو میسازه چرا از هم دریغ کنیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۱
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

" گاهی یه کار خوب به این کوچیکی روز یه ادم رو میسازه چرا از هم دریغ کنیم؟ "

سلام خورشید

من هم اگر توی موقعیتی مثل تو بودم ، دوست داشتم برم و اینو بهش بگم

اما مطمئنم جوابش یه سیلی و داد و بیداد و زنگ زدن به 110 میشد

خوشحال کردن مردم به من یکی نیومده !!!

{خنده}

پاسخ:
سلام درک میکنم
ولی خب بهانه نیار امروز نکات مثبت همکاران اقا رو پیدا کن و بگو
😊

" امروز نکات مثبت همکاران اقا رو پیدا کن و بگو "

امروز تهطیلیییییییییییییییییییییییییییییییییم!!

روز جهانی کارگره

هورا  !!!!

اما ...

اصلا  بیا

و

پستی رو که به این مناسبت نوشتم و بعد از ظهر توی وبلاگ میذارم بخون

 

پاسخ:
حتما میخونم
تعطیلات خوش بگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی