تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

بابا بزرگ خارجکی و کتاب

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

ما یه اقا جون خارجکی داریم  پدربزرگه اما نیست یعنی من علاقه دارم بزرگتر بودن ایشون رو به رخش بکشم  هرچند  دوست دارن بین ۲۵ تا ۳۵ ساله به نظر برسن جناب بابابزرگ جانمان علاقه خاصی به خوندن پی دی اف داره 

هروقت راجع به کتاب باهم صحبت کردیم این پدربزرگمون توصیه به خوندن پی دی اف کرده و می فرمایند آپدیت شو لپ تاپتم درست کن پی دی اف بخون

حالا که به توصیه آقاجون فکر میکنم میبینم بد نیست این روش رو هم امتحان کنم 

حالا که قدرت خرید کتاب اومده پایین دوتا اپلیکیشن،طاقچه و فیدیبو رو دانلود کردم ببینم هزینه ی کدوم برای خرید پی دی اف مناسبتره

و گزینه دوم که توصیه ی جناب میله بدون پرچم مراجعه به کتابخونه است که این گزینه برای وقتیه که حالم بهتر بشه

و بعد از بررسی به این نتیجه رسیدم کتابراه گزینه مناسبتری نسبت به طاقچه و فیدیبو است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۲
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

چرا خرید از این سایتها ؟

کلی سایت هست که میشه رایگان دانلود کرد

یا سایت عالی

nbookcity.com

که علاوه بر دانلود رایگان یک سری کتابها

با پرداخت مقدار ناچیزی در حد بیست تومن می شه یک مجوز ده روزه گرفت و توی این فرصت صد ها کتاب دانلود کرد

من این کار رو چندین بار کردم و بشدت راضیم

اسم کتاب رو گوگل کن

اگر توی این سایت هست دیگه سراغ کتابراه و بقیه رفتن فقط دور ریختن پوله .بخصوص که اونها خریدار رو مجبور به نصب اپ می کنن  و خوندنش فقط از  اون طریق ممکنه  و به کسی پی دی اف نمیدن

 

 

پاسخ:
چه خوب امتحانش میکنم

فکر کنم همین اپ های طاقچه و فیدیبو یه سری اشتراک دارن که تو یه بازه زمانی میتونین تمام کتابای اون قسمتو بخون .

البته من خیلی وقته استفاده نکردم از این اپ ها

پاسخ:
ندیدم این بخش رو
تو بخش رایگانشون یه چیزایی دانلود کردم

فیدیبو : فیدی پلاس

طاقچه : طاقچه بینهایت

۱۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۳۸ میله بدون پرچم

سلام

پیشنهاد تکمیلی دوستان مورد تایید است. (آیکون لبخند)

پاسخ:
سلام 
پیشنهادشون خیلی خوبه بخصوص اون،سایت که هزینه اش نسبت به اپلیکیشن های خودم کمتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی