تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

خودشیفتگی:)))

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

من واقعا قهرمانم اونم از نوع،سوپر قهرمان ابر قهرمان فوق یا هرچیزی که میزان زیاد بودن قهرمانیم رو نشون بده😂

به خاطر این قهرمانم که از گذشته تا بحال مدام خودمو به چالش کشیدم تا اخلاق های بدم رو ترک کنم بخشی از این خصوصیات از کودکی بخاطر شرایط زندگی درون من نهادینه شده بود و برخی دیگه هم از سر نا آگاهی بوجود اومده بود 

میدونید که تغییر رفتارهایی که سالیان سال مثل لایه های رسوبی درونت رسوب کرده و مثل سنگ سخت شده خیلی سخته و از اون سخت تر مراجعه به درونته که واقعا جرات زیادی میخواد به خودت مراجعه کنی و اشکال هات رو ببینی ولی خدا رو شکر تونستم طی سالیان این لایه ها رو به مرور پاک کنم و بقول ما معلما رفع اشکال کنم ولی پدربزرگام اومدن جلو چشمم تا به این مرحلهرسیدم هنوزم گاهی خودمو سلاخی میکنم و یه چیزی از اون ته وجودم درمیاد

بهترین نتیجه ای که از این جریان سخت گرفتم اینه که مثل خیلی از ادمای اشنا و دور و برم دیگه طلبکار دنیا و ادماش نیستم و به نظرم حقمه که با این دستاورد گاهی خودمو تحویل بگیرم و از خودم تعریف کنم😂

ولی بعد یه عمر نتونستم واسه زود گریه کردنم فکری کنم و ازش دست بردارم و به طرز حال بهم زنی زود گریه ام درمیادو اشکم در مشکمه

دوست ندارم مثل بچه ها ضعیف به نظر بیام ولی واقعا براش چاره ای ندارم

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۲
خورشید جاودان

نظرات  (۷)

این عالیه. امیدوارم بتونم من هم یه خودسازی خوب داشته باشم.

پاسخ:
نمی خوام نا امیدت کنم ولی باید بگم سخته ها
یهو به کلی موجود عجیب درونت میرسی که اولش ازشون وحشت میکنی خر درون هیولای درون  ترسوی درون لجباز درون و... ولی کم کم باهاشون رفیق میشی و همه بهتر پیش میره

چنین هشداری رو جای دیگه‌ای هم شنیده بودم. از اینکه ممکن پشیمون بشی و باور نکنی چه چیزایی رو تو خودت جا دادی و...

ولی خب شرایط الان توفیق اجباری‌ای که باید باهاش روبرو بشم.

پاسخ:
فقط عقب نشینی نکن
بترس عصبانی شو به زمین و زمان فحشم میتونی بدی
فقط برو تو دلش و عقب نشینی نکن
اون لحظه ای که از خودت وحشت کردی یه جمله میتونه از تنفر از خودت جلوگیری کنه
من خودم را همانطور که هستم دوست دارم اوایل به نظر این جمله مسخره است ولی مدام تکرارش کن می بینی بعد مدتی بهش ایمان میاری که با همه خوب و بدت عاشق خودتی

چقدر از این گفتگو و از شما ممنونم. همین روزنه‌ها ادمو امیدوار میکنه. خودم رو همونطور که هستم دوست دارم :)

پاسخ:
خدا رو شکر که خودشیفتگی امروز باعث امیدواری شد 😊

گریه کردن ضعف نیست روح بزرگیه که زخمش رو با اشک نشون میده اتفاقا گریه کردن کار شجاعانه ایه. 

پاسخ:
از بس که بخاطرش قضاوت شدم واقعا باورم شده که ضعفه
چیه مثل بچه ها حساسی 
چرا گریه میکنی دختر گنده
و..‌‌

شما یک قهرمانی دختر :) 

پاسخ:
امیدوارم واقعا قهرمان باشم گاهی میترسم از خودم

اه من میخواستم جمله میا  رو بگم 

حقا حق گریه روح بزرگ در روزمره و دلخوشیهای احمقانه نگندیده میخاد

و درباره ی هم زدن درون

سر چهل سالگی یکی درونمو هم زد 

خودمو بالا آوردم

اما ای لعنت بر بخت بد

عاشق همین حال به هم زن درونم شدم

پاسخ:
حال بهم زن درون یکی از واقعی ترین بخش ادماست که معمولا سرکوب شده است
واسه همین عاشقشیم

می دونی چرا سخت حرف میزنم؟ 

خودمم نمی دونم...اما فکر کنم علتش عجله است

عجله دارم همه چیز رو توی یه جمله بیارم

حرف زدنم عین چمدون بستن کسیه که یه بلیط چارتر لحظه آخری خریده و همه چی رو داره می چپونه با هم که برسونه خودشو

پاسخ:
خب نمیگی مخ ادم سوت میکشه
یا یه حالت دیگه اش حس خنگیه که از نفهمیدن منظورت به ادم دست میده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی