تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

شوخی

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

ادم به این خدا چی بگه 

البته قبلش به من چی بگه 

یه عمر من دنبال اومدن به شهر بودم و دانش اموزای حاشیه و چالش هاشون پیرم کرده بود و مدرسه نزدیک خونمونم بود ولی نمیرفتم سراغ بگیرم 

امروز از کنارش رد شدم،یهو وسط دفتر بودم به مدیر گفتم که نیرو نمیخواین ۸سال دبیر حاشیه بودم میخوام بیام،شهر گفت البته که میخوایم هم دبیر هم معاون اجرایی و بهم پیشنهاد داد که معاون اجرایی بشم

کور از خدا چی میخواد دوچشم بینا اومدم خونه سرازپا نمی،شناختم مدرسه نزدیک خونه و معاون اجرایی و حق معاونتی که به حقوق اضافه میشه

ولی چرا اینقدر دیر

ظهر تا حالا به خودم میگم حالا که رفتنی شدم این چه کاری بود که کردم

اما از قدیم گفتن ادمی به امید زنده است

اوستا کریم قشنگ عدل الان حرف گوش کن شدی ؟ دیشب بهت غر زدم که تا کی پیشرفت واسه اونایی که با چاپلوسی و وصل شدن به حضرات به جایی میرسن باشه؟ پس من چی امثال ما که به حرفت گوش کردیم و راه درست رو انتخاب کردیم کی نوبتمون میرسه؟ ازت شاکی شدم ولی فکر نمیکنی دیر شده؟

اما یه طرف وجودم فراموش کرده شرایط عادی نیست و به طرز عجیبی میخواد بهم ثابت کنه همه چی عادیه

عاشقتم که جای خنک و قشنگ خودت نشستی سر دل راحتت مهره های بازی رو میچینی ولی فکر کنم گاهی جابجا میشن یا شاید هوس شوخی میکنی و چه کسی بهتر من

خب قراره از برج ۴ من معاون اجرایی بشم و فکر کنم حالا حالاها این دنیا بمونم زرنگی بعد عمری نتیجه تلاشم رو تو آموزش پرورش دیدم براحتی بیام پیشت؟

حالا که در عرض دو روز جوابم میکنن و روز سوم موقعیت شغلیمو بهتر میکنی عمرا بیام پیشت 

خداییش با خودت چندچندی اوستا پیره

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۳
خورشید جاودان

نظرات  (۶)

چه راحت میگی رفتنی شدم 

ازینجا که منم انگار کسی از کره دیگر پیامی مخابره کند درباره ترافیک تهران

کله ام پرخون شد

اهل صوت گوش دادن هستی؟

https://moravejtohid.com/eshgh4/

پاسخ:
بعد ازسه بار فرار از خرچنگ و فرار از عزراییل گفتنش راحته
البته دروغ چرا ترسناکه ولی خب طی سالیان پیش هم دکترا گفتن رفتنی هستم ولی موندنی شدم 
خدا شوخیش که میگیره در حد مرگ می ترسونم
صوتی هم گوش میدم کلا اهل هرچیزی هستم که برای سلامتیم ضرر نداشته باشه:)
میشه بگی کله پرخون بشه چی میشه یه چیزی تو مایه های سکته؟

چه شوخی اشک در آری

نه بهت تبریک میگم بابت ارتقا 

اگر اهل چیزهایی هستی که برای سلامتی ضرر نداره از دکترها دوری کن

از یک مهندس بشنو 

همونی که برای از میدون به در کردن  رقیبش هر روز یه سیب به معشوقش میده تا آقای دکتر دور بشه.

eat an apple every day

take doctor away

پاسخ:
الان که ارتقا شغلی نصیبم شده و احتمالا لج کنم و نرم اون دنیا مجبورم به دکترم نزدیک بشم و دارو بخورم همین یکساعت پیش که بهش گفتم نمیخوام ادامه بدم احتمال دادم کبود شد از عصبانیت
ادم خوبیه و زیادی امیدوار

اینو دیگه باید دکترا بگن

من فقط هجوم خون به کله م رو احساس کردم

پاسخ:
شورشی که هستی و احتمالا کله مبارکتون حسابی،شلوغ پلوغه ببخشید با خوندن این مطلب سرتونم  پرخون شد
هجوم خون برای ترس ازمرگ؟
یا دیدن ادمی که بارمرگش رو به دوش میکشه و راحت ازش حرف میزنه؟
اون ادم فضایی رو هم کلا نفهمیدمو ترافیک تهران

راستش چندباری دودل شدم چیزی بگم یا نگم. یا اصلا چیزی دارم که گفتن داشته باشه یا نه. از حرفای زرد انرژی مثبت بزنم که: انقدر راحت درمورد رفتن حرف نزن یا امیدوارم باش و بجنگ... ولی هر چی می‌بینم هیچ کدوم نه معنای واقعی‌ای پشتش داره نه به خودم حق میدم انقدر راحت همه ابعاد رو تو این چندتا حرف خلاصه کنم. ولی خب ترجیح میدم بگم لعنت به این خرچنگ. ترجیح میدم بگم اگه فکر میکنین کوجکترین کمکی از من بر میاد، منو حاضر بدونین. حداقلش اینه که میتونم بشنوم و اگه حرفی هست پای شنیدنش بشینم. خدا خودش کمکمون کنه.

پاسخ:
ممنونم واقعا ممنونم 
ولی خودمم نمیدونم چی بگم جز از اینکه از کارخدا سردرنمیارم و کلافه میشم
همینکه اینجا میای و حرفامو میخونی بهترین حس خوبه
راستش کار خوبی میکنی از اون حرفا نمیزنی چون واقعا عصبانیم میکنه

هرچند امید داشتن چیز خوبیه و درون خودم دارمش  ولی شنیدن حرف کسی که جای من نیست ناراحتم میکنه این حد بی جنبه ام😊
و اینکه من از مرگ میترسم ولی پذیرفتمش شاید واسه اینه تقلا نمیکنم و به زمین و زمان بدوبیراه نمیگم

سلام 

این توئی که عظمتت با من این کارو میکنه

خرچنگ آخ خرچنگ

ببین اگه یه آدم فضایی بیاد جلوت درباره کنترل ترافیک حرف بزنه مثل من میشی

تو خیلی آدم مهمی هستی

یادداشتهات  رو میخونم 

پاسخ:
دفعه اول که خرچنگ چنگالش رو فروکرد تو مخم و تنم تا بحال چیزایی تجربه کردم که اصلا از ادم فضایی هایی که درباره ترافیک حرف میزنن تعجب نمیکنم
وقتی اتاق ۳۱۲ بودم تمام کبودی های دستم باهام حرف میزدن  اتفاقا چندتایی اشون عین ادم فضایی ها بودن
بابت عظمت و اینام لطف داری کلا وقتی کسی ازم تعریف میکنه بلد نیستم جوابش رو بدم بازم ببخشید شورشی جان:) البته اگربرداشتم درست باشه
چرا اینقدر سخت حرف میزنی بشر😊

محضر مبارک علیا حضرت ملکه مارگو

ادام الله ظل ها الشریفه

 

ارتقا شغلی شما را تبریک عرض می کنیم

و رجای واثق داریم که آن بزرگوار در شغل جدید هم

سرآمد اقران و همکاران خواهید بود

برای شما ساعات خوبی را زیر باد کولر اسپیلت

و  سکوت آرامبخش محل کار آرزو مندیم

 

از طرف جمعی ازدوست داران و علاقه مندان شما

monparnass

 

پاسخ:
ممنونم
اون کولر رو خوب گفتی 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی