تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

همه چی آروم و حال بهم زنه

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

از یه طرف صدای تو،سرمو ساکت میکنم

از طرف دیگه دلم میخواد یکی یا پیام بده یا تماس بگیره بپرسه خوبی ولی هیچ کس نیست 

قبل از سکوت سرم فقط صدای تو سرم میپرسید خوبی

منم میگفتم خوبم 

و میپرسید مطمئنی؟ با کلافگی 

بهش میگفتم میشه اینقدر دنبالم راه نیافتی بپرسی خوبم 

واقعا دلم میخواد یکی دقیقا همینجور حالم براش مهم باشه

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۷
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

" واقعا دلم میخواد یکی دقیقا همینجور حالم براش مهم باشه "

لوس نشو دیگه خورشید جاویدان !!! (زبان)

ما که اینجا مرتبا داریم حالت رو می پرسیم

هم من هستم  هم شاگرد خیاط

تازه بقول نقی معمولی

یه فدایی داری هم که همیشه

یه لایک سبز خوش رنگ

برا هر پستت می زنه

دیگه چی می خوای ؟!!!

من از خدام بود یکی بیاد هر بار برام یه دونه لایک سبز بزنه

برو خدا رو شکر کن که یکی هست

ما که از این طرفدارها نداریم !!!

ای بخشکی شانس !!! ( زبان)

 

پاسخ:
قبوله مخصوصا اون بخش فدایی نامریی رو خوب گفتی🤣

دقیقا جناب مونپارناس

ما باید یه جوری از خجالت این خورشید جاودان در بیاییم اینطوری نمیشه

فکر کنم باید یه کادوی خوشگل براش بخریم

راستش ریا نشه من یه تلاش ریزی کردم ولی نشد که بشه

آدم زرنگ و باعرضه ای هم نیستم که پیگیری کنم ببینم ایرادش چی بود که خراب شد این به اصطلاح کادو که می خواستم به خورشید بدم...

حالا شما یه تلاش مجددی بکن 

خورشید جاودان ...

راستی

من روی صدای توی سرت کراش زدم!

پاسخ:
عجبا صدای تو سرمو به کسی نمیدم مال خودمه
بابت اون هدیه هم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی