تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

نفس باد صبا

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ


نفس باد صبا سی خوم و خوت

خوشی و گشت و صفا سی خوم وخوت

بدی و رنج و عذاب سی دشمنت

بهترین روز خدا سی خوم وخوت

( نفس بادصبا برای من و تو خوش باشد همه رنج وبدی برای دشمنانت  وتمام روزهای خوب برای من وتو )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

خوم و خوت توی زبون ما هم هست. خودم و خودت :)
پاسخ:
وجه اشتراک زبونامون زیاده 
من حتی چند کلمه ی مشترک هم تو زبون شمالیا پیدا کردم 
بیشترین وجه تشابه بین ما وبوشهریاس البته اونا غلیط تر از ما حرف می زنن و البته لر ها 
بقول داداشم خودمونم نمی دونیم چی هستیم لر کرد و... :)))
پیدا کنید پرتقال فروش را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی