تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

دو

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۴ ب.ظ
مردی بنام اوه فردریک بکمن ( نصفه خونده )
اگر شبی از شبهای زمستان مسافری  کالوینو ( اصلا نخونده)
همسایه ها احمد محمود ا(صلا نخونده )
دارالمجانین استاد جمالزاده ا(صلا نخونده )
مهمانسرای دو دنیا نمایشنامه ای از اریک امانوئل اشمیت  (اصلا نخونده )
جهان وطن دان دلیلو  ( اصلا نخونده ) 
چهار میثاق ( یکبار خونده ) 
انجیر معابد ( باید تهیه کنم )
تو پست اخر قبل از اینم دوستی پیشنهاد خوندن  مانگا دادن که با یه توضیح مختصر متوجه شدم قراره از این به بعد کلی هیجان تجربه کنم
دوست دارم کمی بیشتر با هم در مورد کتابها صحبت کنیم واگه پیشنهادی دارید به این لیست  اضافه کنید

این لیست کتابهایی که تو کتابخونم هست و بنا به دلایلی نتونستم بخونم زنده باشم وسرم خلوت بشه وخوب شروع میکنم به خوندن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

من که دیگه تو کتابدونیم کامل مینویسم:)

چه خوبه که از کتابهات میگی خورشید تابان...!
پاسخ:
راستش کتابخونه ی جدای از خونه رو دوست نداشتم وبلاگ قبلیم بلاگ اسکای این قابلیت رو داشت که در مورد کتابات یه کتاب بنویسی :)) نه پست بعدش همشو جمع کنی تو یه جا هم جلو چشمت بود هم کتابخونه داشتی 
خیلی وقته حال عکاسی از کتابا رو ندارم 
از این به بعد همینجا ازشون می نویسم چون از زندگیم جدا نیستن در ضمن تو اینجا امکان نظر دهی جداگونه برای هر کتابی نیست 
سلام 
زاستش اگر انتخاب رو به عهده من بزارن من بی لحظه ای درنگ اگر شبی از شبهای زمستان مسافری رو انتخاب میکنم . 
اما فکر میکنم برای کسی که بعد از چند وقتی میخواد مطالعه کنه فکر نمیکنم گزینه مناسبی باشه .چرا که در این کتاب شما با یک خط داستانی ادامه دار بصورت معمول مواجه نیستی و باید این کتاب رو وقتی بخونی که موتور کتاب خوانی کمی روی دور افتاده باشه . 
من پیشنهادی به این لیست اضافه نمیکنم و نظرم اینه که کتاب های نخونده توی خونه همیشه باید اولویت باشه.
فکر میکنم جمالزلده با توجه به علاقه ای که شما بهش نشون دادی گزینه مناسبی برای شروع باشه . همچنین همسایه ها . 
به هر حال امیدوارم در کنار این  کتابها روزهای پایان پائیز گرمی داشته باشید
پاسخ:
چند خطی از همسایه ها رو شروع کردم 
در مورد اگر شبی مجید هم توصیه کرد تو بهترین حالت روحی که قرار گرفتم بخونم 
راستش هیچوقت به اندازه الان کتاب نخونده نداشتم و این لیست فاجعه است کم کم تمومش میکنم چون یه لیست خرید دیگه هم دارم
در میان کتابهات من فقط "همسایه ها" رو خوندم و واقعا لذت بردم. از آثار خوب ادبیات فارسی است.
پاسخ:
من مدار صفر درجه محمود رو خوندم خوشم اومد ازش
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۰ میله بدون پرچم
سلام
من اگر باشم
همسایه‌ها را در اولویت می‌گذارم. بعدش می‌روم سراغ اشمیت. بعد می‌روم سراغ جمالزاده. بعدش مردی به نام اوه من را کنجکاو می :ند چون اخیراً یکی از دوستانم از آن برایم تعاریفی داشت...
این لیست اصلاً فاجعه نیست خورشید جان. اینجوری من را در واقع خاک می‌کنی!!
پاسخ:
همسایه ها رو چند روزی شروع کردم 
اشمیت هم یکی از نویسنده های محبوبمه 
طبق پیشنهاد شما می خونم 
اما در مورد مردی بنام اوه  قبلا چند صفحه اش رو خوندم  ولی خیلی خوشم نیومد
می دونید چرا میگم فاجعه چون مدام یکی از اشناها میاد تو ذهنم که کتاباش وکتابخونش بیشتر جنبه تزیینی داشتن تا مطالعه کردن 
خب کسی که ایراد میگیره نباید مثل طرف باشه 
حالا خوبه لابلای کتابای خونده گم میشن و خیلی جلو چشمم نیستن حرصم بدن :))
شما حتما مرفه بی دردی که یه عالمه کتاب خریدی و نخوندی مامانم بابت خرید کتاب و نخوندنش پول نمیده :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی