تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سی و سه و نیم

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ق.ظ

قیمت کتاب  ۸۲۰۰۰ تومان 

قیمت کتاب ۴۸۰۰۰ تومان 

هزینه پست ۱۲۰۰۰ تومان 

قیمت داروی.... ۷۲۰۰۰ تومان 

داروی .... ۳۶۰۰۰ تومان 

تزریق ۴امپول  ۱۴۰۰۰ تومان

خدایا تا کی باید دارو در اولویت باشه و کتاب رو بی خیال بشم 

و چرا کتابا اینقدر گرون هستن؟

انصافه؟

هرچند فعلا نوبت درمان داروهای اصلی نرسیده که با شنیدن و دیدن قیمتهاش هوش از سرم بپره چه برسه کتابا رو بی خیال بشم 

چند روز پیش دکتر برای نوشتن داروی خارجی ازم می پرسه وضع مالیت خوبه؟

بهش گفتم منم مثل نودو نه  درصد مردم این مملکت 

بازم شکر این یکی پرسید و ننوشت 

اون دکترایی که انگار کاسب کار هستن و دارو می نویسن بعد هم میگن فقط از فلان داروخانه بگیر کجای دلم بگذارم 

بازم انصاف بنده هات رو شکر 

اوستا کریم خودت به دادم برس اخه تا کی ...

خیلی بعد نوشت :

اقا از دیشب تا حالا هرچی فکر میکنم چجوری صرفه جویی کنم تا اون کتاب ۸۲۰۰۰ تومنی رو بخرم به هیچ نتیجه ای نرسیدم جز اینکه پاشم چندتا عروسک کاردستی درست کنم که اونم بخدا حال ندارم 

هی میگم اوستا کریم بارون تراول لطفا هی تو صدامو نشنو 

اصلا کتاب پیش کش خودم و ...

اون رفیقمون که مجبوره ۲۷ میلیون پول یه داروی شیمی درمانی بده چی 

اصلا من بی خیال  ، گور بابای کتاب اون بیماری که ... ولش کن من که نباید اینار و بگم خودت که میدونی بخش کودکان و حتی بیماری های خاص بیمارستان ها رو نمی بینی واقعا صداشون رو نمیشنوی

یکمی از بعدا نوشت بیشتر:

الان به این نتیجه رسیدم که زمانی میشه گفت زندگی لاکچری داریم که با خیال راحت ۸۲۰۰۰ تومن که هیچ شما بگو ۱۸۲۰۰۰ پول بدی و کتاب بخری 

بعد زیر باد خنک کولر رو تختت دراز بکشی و بخونی 

و یه ارزوی دور از دسترس دیگه این که به کتابخونت نگاه کنی و حتی نتونی کتابات رو بشماری 

خدایا از ته دل میگم خودت از یه گوشه کناری پول خرید یه سری کتاب توپ رو برسون 

آمین 

اگر رسمی بشم جوری که مثل بقیه معلم ها تابستون هم حقوق داشته باشم کل تابستون رو کتاب میخرم 

تازه تبم قطع شده وگرنه میگفتم توهم ناشی از تب و بیماری 

ولی بدجور دلم میخواد کتاب بخرم 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

سلام
شما خیالت راحت 
خدا بزرگه . شما دارو رو در اولویت قرار بده تا بسلامتی برسی. نگران کتابها هم نباشید مگه انیمیشن کتابهای پرنده رو ندیدین. 
منتظر باشید خودشون میان میشینن روی دوشتون.
پاسخ:
سلام 
دارو رو که نمیشه بی خیال شد 
ما همچنان منتظر میمونیم
ببخشید اگه نباید بپرسم، ولی میشه بپرسم دنبال چه کتابی هستید؟
پاسخ:
اون کتاب ۸۲۰۰۰ تومنی ۳۶۵ روز در صحبت قران از الهی قمشه ای بود که هدیه گرفتم  یکیشم کشف سوسیس کاری بود که قیمتش خوب بود فکر کنم مناسبترینش همین کتاب بود
ولی بقیش رو یادم نیست چون اسمشون رو یادداشت کردم 
فقط وقتی کل قیمت و هزینه پست رو دیدم سفارشام رو قبل از ثبت حذف کردم 
ولی از اونجایی که خدا خیلی دوستم داره اون کتابی که میخواستم رو هدیه گرفتم 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی