تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هفتاد و سه

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ق.ظ

وبلاگ قبلیم رو میخوندم و با خودم فکر میکردم تااوایل سال ۹۶ چه زندگی هیجان انگیزی داشتم

با اینکه مجبور بودم مدتهای طولانی بیمارستان بستری باشم ولی همون ساعتها و روزها کلی هیجان تجربه میکردم

اون وبلاگ قبلی هم مثل اینجا خلوت بود یه خونه ی  تقریبا سوت و کور ولی با این تفاوت سه چهار رفیق داشتم که حضورشون باعث دلگرمی بود رفقایی که حالا به بهانه های مختلف محو شدن 

کلی کتاب برای خوندن بود 

مامان بابا بودن 

ولی نهایت نوشتن اینجا اینه که بگم به موجودی بس خونسرد و بی خیال تبدیل شدم 

و این تا حدودی خوبه ولی برای کسی که زمانی مبارز راه روشنایی بوده خیلی رضایت بخش نیست

دلم برای خود قبلیم تنگ میشه ولی مجبورم خود فعلیم رو بپذیرم

و بین خود قبلی و خود فعلی کلی تضاد وجود داره



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

تو زندگی ما خیلی چیزا وجود داره که میتونه فردا وجود نداشته باشه. شاید فکر کردن به این ناراحت کننده باشه اما تجربه ی گذشته اینو به همه ما ثابت کرده و گریزی ازش نیست . شاید خیلی از چیز ها و کس های گذشتمون الان کنارمون نباشن و نداشته باشیمشون اما طبیعتا خودمون هنوز هستیم و باید زندگی کنیم.هر چند که خیال میکنیم اونا بخشی از وجودمون رو با خودشون بردن اما گناه اون بخش از وجودمون که باقی مونده چیه . 
نباید در حق اون ظلم کنیم . باید بریم سراغش اون منتظرمونه.
اون هم هیجان نیاز داره. اون منتظره...
پاسخ:
نمیدونم چی بگم 
فقط این خونسردی و بی خیالی دست خودم نیست خیلی وقته انگیزه ای ندارم
برای جنگیدن تسلیم شدم 
اما مطمئن باش یه روزی هم میرسه که خود الانت رو تحسین می کنی، شک نکن!
پاسخ:
مطمعنم هیچوقت تحسین نمیکنم چون خود الانم به شدت سرد و سنگ شده
فقط خدا کنه بتونم با خودم کنار بیام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی