تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

وقاحت

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۶ ق.ظ

 ۱)'بعد از ۱۶ سال معلم بودن تو سیستم بیمار اموزش پرورش آزمون  استخدامی  حق التدریس قبول نشدم اون موقعی که تو شهر کوچیک من با پارتی و رابطه بچه ها و فامیل و همسران خودشون رو استخدام میکردن کسی یادش نبود معلم باید اصلح باشه ولی  الان یادشون اومده که ازمون صلاحیت بگیرند 

تمام عمر و جوانیم روگذاشتم پای کار و حالا بعد ۱۶ سال و تو سن ۳۹ سالگی من فریاد میزنم مثل سگ پشیمونم که وارد سیستمی شدم که فقط ریا و دروغ یاد میده و مجبورت میکنه خودت نباشی 

وقتی به مطالب کتابا به چیزایی که مجبورم درس بدم نگاه میکنم به خودم میگم برم به بچه مردم چیزی بگم که خودم قبولش ندارم؟

۱۶ سال با تناقض و زجر کار کردم چون اولا معلمی و کنار بچه ها بودن رو دوست دارم دوما به کار احتیاج دارم و جز معلمی چیزی بلد نیستم بقول مادر خدابیامرزم من معلم بدنیا اومدم

و الان بلاتکلیف ترین لحظات  عمرم را میگذرونم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۹ میله بدون پرچم

مرزهای وقاحت مدام در حال گسترش است.

 

پاسخ:
بله متاسفانه 

خادایا معلم *_____*

 

سلام :)))))

 

خب یه سوالی... الان استخدام هستین ؟ یعنی از اونا که باید 30 سال و درس بدن ؟

 

یا کلا حق التدریس ؟

 

و این که معلم چه مقطعی و چه درسی هستین ^----^  ؟

پاسخ:
فعلا بلاتکلیفم خودمم نمیدونم قرار چی بشه

۱۶ سال کجا تدریس داشتین پس ؟ :")

پاسخ:
۱۶ سال مدرسه دولتی و معلم حق التدریس بودم 

سلام.سیستم اموزش و پرورش ایران،بر اساس غرب طراحی شده! سبک و روش اون،ولی در ایران کمی مثلا اسلامیش کردن، اما در حقیقت همونه!

افراد که درون رشد میکن! بیشتر لائیک و سکولار میشن تا مسلمان! چون سیستم رو خود غربی ها کافر طراحی کردن! قاعدتا هم خروجیش همون میشه! 

اونا به دنبال انسانیت نیست و میخوان جایگزینی ها برای خدا (!) در این سیستم به بچه ها یاد بدن. به اسم علم و دانشمند و ...! (و تفکرات من دراوردی دیگه خودش)

در این سیستم اموزشی! کارهای واجب دینی تبدیل به مستحبات میشود و کارهای مستحب و مکرو و گناه ! تبدیل به واجبات میشود! 

مثلا اگر کسی نماز نخواند هیچ مشکلی نیست! اما اگر مدرسه را ترک کند! معادل نماز نخواندن و از هستی ساقط شدن است!  

برای نماز از خواب بیدار نمیشود! اما اگر دقایقی دیر به مدرسه برسد! مورد خشم مدیر و معلمان قرار میگیرن!(در حالی که انها به مسلمان می گویند! با بچه ها خشن رفتار نکنید و کارشون نداشته باشید! اما خودشون برای مسائل من دراوردی اینطور سخت گیری میکنن)

بچه باید 10 ساعت درس در طی روز بخواند و به صورت مستحب بعد از مدرسه! چندین ساعت تکلیف و .. کارهای دیگر کند! (خوب خوب شیره وجودیش رو میگیرن!) اما 5 دقیقه نماز! هرگز! . بچه کلی هزینه خورد و خوراکش میشود!  و مدرسه میشود! اما یاد نمی گیرد پول در حد 1000 تومان در راه خدا بدهد! 

قاعدتا کسی که وارد این سیستم شود،به مانند همون غربی ها فکر میکند! نه مسلمان . مگر اینک خدا نجاتش دهد!

ما سالها است انقلاب کرده ایم،اما متاسفانه هنوز خیلی جاها هست، آرم و الائم کشور ها کفر همراهمان هست.

اگر شما برای خدا کار کرده باشید.خدا شما را تنها نمی گذارد! مطمعا باشید خودش به شما کمک خواهد کرد .. 

اما واقعا تلاش کنید،بچه ها بیان سمت خدا .. دیگه بسه دیگه مال و ثروت و .. که هرگز سرانجامی براشون نداره ..بدون خدا و قران تنها مسیر زندگی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی