تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چی به سرمون اوردن ؟

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۱ ب.ظ

امروز یه پیام از خارج ازکشور داشتم راجع به عروسکهای مادر دریا و بطرز احمقانه ای من یک کلمه انگلیسی هم نمیدونم خیلی حس بدیه یا شاید هم من زیادی کمال طلب هستم

سالهاست به خودم قول میدم انگلیسی یاد بگیرم ولی اونقدر ازش متنفر شدم که تار نه و نمیخوامش اندازه طنابهایی که تو کشتی ها استفاده میکنند ضخیم شده 

تا حدودی هم کلاس رفتم تلاش کردم ولی چیزی که ازش لذت نمیبرم رو نمیتونم تحمل کنم و کلا یاغی درونم برعلیه هرچی زوره طغیان میکنه

چیزی که شبیه درس خوندن باشه رو دوست ندارم بخاطر همین امروز هم بهش نیاز داشتم و هم متنفر و این تضاد عصبیم کرد هم چیزی رو بخوای هم نخوای

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

انگلیسی اولش این جوریه

منم همین طور بودم...

از یه مرحله ای به بعد  شیرین میشه

ولی تا اون مرحله یکم باید تحمل کنی و ولش نکنی...

پاسخ:
کلا خوشم نمیاد از زبان 

سلام. 

انگلیسی زبان مشکل داری! و به زور در جهان رواجش دادن! به نظر من چندین زبان مختلف یاد بگیرید.

منتها اونایی که اون طرف ها رو می پرستن! خوب بت بزرگشون و دوست دارن و عیب و نقص هاش رو نمی ببین!

می تونید زبان رو یاد بگیرید که دوست دارید.قبل از هرچیزی هدف رو باید دید چی هست،که در نهایت چه کار کنه! 

من خودم میخوام 5 زبان یاد بگیریم!(انگلیس هم جزوشه) هدف،وظایف که خدا به عهده امون گذاشته.کمک به جهان .. بحث ها دینی با جهان..! ما نباید نسبت به اون منفعل باشیم. در جهان مطمعا ادم ها زیادی هستن،که نیاز به کمک دارن.. و میشه کارهای زیادی کرد.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی