تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

خیال

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۰۹ ق.ظ

اینکه ۹ شب بخوابی بعد یکشب پاشی یه چیزی بنویسی و بعد شش صبح واسه دوستت بنویسی که به چه دلیل دلت میخواد با یک خون آشام ازدواج کنی فقط از من برمیاد 

خیلی سال پیش فکر کنم چهارسال پیش یک متن وبلاگ قبلیم نوشتم با عنوان اتحادیه ی خل های گور به گوری و در اون یک نوع نادر انسان بنام خل گور به گوری رو شرح دادم شاید بعدها در موردش بیشتر نوشتم ولی الان میخوام همین حد بگم خل گور به گوری تنها موجودیه که از شدت درد، چه جسمی و روحی به طرز خارق العاده ای به خیال پناه میبره و قوه تخیل قوی و عجیبی داره و تا زمانی که خودش نخواد هیچ کس به بخش عجیب وجودش پی نمیبره و شما فکر میکنید یک ادم عادیه درحالیکه اگر یه ادم فضایی سبز ببینید میزان تعجبتون کمتراز دیدن یک خل گور به گوریه از این بگذریم بعد سالها با ادمایی آشنا شدم که این بخش عجیب وجودم رو پذیرفتن تو اون نوشته ، چهارسال پیش ، من خودم تنها عضوورییس اتحادیه ی خل های گور به گوری بودم ولی واقعا اینقدر این اتحادیه جدی گرفته شد که الان یک معاونم دارم و قرار دوستان دیگر شبیه خودمونم پیدا کنیم 

تنها کسی که اینبار ساعت ده میخوابه و یک پا میشه وبلاگش یک چیزایی می نویسه و بعد میخوابه ساعت ۶ بیدار بشه بره مدرسه و نقش آدم عادیا رو بازی کنه منم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۷
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

سلام.

از آبلوموف اومدم اینجا.

و دیدم ئههه این خونه رو قبلا میشناختم!

من هم جزو اون گوربگوری هام. منو هم توی اتحادیه ثبت نام کنید! ;)

پاسخ:
سلام خوش آمدید
اینجا ثبت نامی در کار نیست چون هرکسی اینجا رو بخونه خود به خود یه خل گوربه گوریه دیگه
۱۹ آبان ۰۰ ، ۱۸:۰۰ میله بدون پرچم

سلام

من چندبار در طول شب بیدار می‌شوم اما نوشتن و به روز کردن وبلاگ رو نه (آیکون خنده)

پاسخ:
سلام گفتم این موردش فقط کار خودمه و،شش صبح یک،سخنرانی مفصل در مورد خون آشام کار یه خل گور به گوریه احتمالا جنابعالی  دوز عاقلیتون بیشتر از منه😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی