تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چالش

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۱ ق.ظ

باز چالش ها شروع شد کل پولی که تو دستم بود ۳ میلیون تومن بود که رفت به حساب مصطفی تا قفسه بسازه سال ۹۷ هم برای پروژه کتابخونه قبلی دقیقا وقتی لنگ پول قفسه بودم به موقع کمک کرد فقط پول خرید ام دی اف و وسایل رو گرفت تازه خودشم کم و کسرش رو جبران کرد دستمزدم نگرفت و معجزه مصطفی اتفاق افتاد و ۶ قفسه ساخته شد

این بار هم با ۳ تومن قرار برامون دوتا قفسه بسازه بدون دستمزد هرچی اصرار کردم دستمزدتم میدم فقط باید حقوق بگیرم گفت حرفشم نزن چه حقوق بگیری چه حقوق نگیری من بدون دستمزد میسازم

و حالا با چالش خرید کتاب مواجه شدم از طرفی نمیخوام فراخوان بدم چون دفعه قبل هرچی آشغال ته انبارهاشون بود رو بعنوان اهدا به کتابخونه فرستادن و باعث شد خونه پر موریانه بشه و از طرفی کلی هزینه کنیم

فقط اینجا نوشتم که استرس نگیرم و حداقل الان که ساعت سه و ده دقیقه صبح بتونم کمی بخوابم تا فردا یک فکری کنم بخاطر تدریس و رفت و امد به روستا هم تقریبا همه وقتم پر میشه و در نهایت نمیتونم عروسک هم بسازم برای فروش ....

امیدوارم بزودی راه چاره پیدا کنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی