تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چرخ فلک

پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۱۲ ق.ظ

من خانواده گسترده ای ندارم  بابا و مامان  که درواقع بابا و مامان واقعیم نیستن و یک برادر ولی با تمام وجود خانواده ام رو دوست دارم هروقت به بهانه ای دور هم جمع میشیم دلگرم میشم و خداروشکر میکنم بخاطر اینکه تنها نیستم 

دوتا دوست مجازی هم دارم که اتفاقا اینجا باهاشون آشنا شدم و از دوستیمون سالها میگذره مجید و هانی با اینکه هم دیگه رو ندیدیم ولی اونقدر رفیقن که همیشه هستند با مجید از صبح تا شب میشه در مورد کتاب حرف زد و با هانی از هر دری

و بخاطر همین اندک افرادی که تو زندگیم هستند همیشه خدا رو شکر میکنم کمتر از انگشتای دست هستند ولی همیشه هستند و آدم کنارشون احساس امنیت میکنه 

از وجود اون افراد بگذریم مهمترین بخش زندگیم با اینکه سخت میگذره اینه که خدا حسابی مراقبمه

بارها و بارها از من به روش خودش مراقبت کرده معمولا مدل مراقبتش اینجوریه که یک در رو می بنده و یکی بهتر باز میکنه اولش متوجه نمی،شی و دلگیر میشی ولی وقتی در بعدی رو باز کرد و سورپرایزت کرد به خودت میگی وای این یکی خیلی بهتره

یه وقتایی هم در رو می بنده وهیچ دری رو باز نمیکنه کلا دوست داره با من شوخی کنه ولی همیشه حس میکنم حسابی حواسش به منه اینجوری تحمل سختی های زندگی راحت تره  قبلا اگر کسی میگفت نا امید نباش و این مدل حرفا تیکه بزرگه اش گوشش بود ولی الان میدونم یه نیروی برتر از من حمایت میکنه و منو به سمت حال خوب و اتفاق خوب هدایت میکنه هرچند گاهی منم خسته میشم و کم میارم امامطمئنم پشت سختی هام خوشی وجود داره چون خودم با تمام وجودم حسش کردم 

انگار بعد سالها نا امیدی دنیا یه رنگ دیگه شده

مسائل و مشکلات سر جاشونه ولی حس و حالم بهتر از قبله

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۱
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

۰۷ دی ۰۱ ، ۱۵:۰۵ میله بدون پرچم

سلام

خیلی عالیه... ایشالا خوش رنگ تر هم بشود. این نخل واقعاً زیباست.

پاسخ:
سلام 
امیدوارم برای همه خوشرنگ بشه
یک نخل تنها ته یه زمین کشاورزی تو روستا بود 
کلا من عاشق نخلم ولی این یکی با همه نخلا فرق داره

به امید دنیایی رنگارنگ...

پاسخ:
امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی