تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

حال عجیب و خوب با کتاب خوب

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۳۸ ب.ظ

وقتی یک کتاب هیجان انگیز میخونم دوست دارم با کسی در موردش صحبت کنم اون مدل ذوقی که یه بچه ماجرایی رو تعریف میکنه در من بوجود میاد

کتاب هرگز رهایم نکن ایشی گورو امروز شش صبح تمام 

و من تمام اون ساعتایی که سر کلاس بودم و علوم درس می دادم به هیلشم و دانش اموزاش فکر میکردم 

خیلی وقتا از جبر روزگار می نالم که چرا تو یه شهر کوچیک بدنیا اومدم که هیچ امکاناتی نداره ولی با خوندن هرگز رهایم نکن به خودم میگم از این بدتر اینه که موجودی آزمایشگاهی باشی که برای هدف خاصی تولید شده باشی و هیچ اختیاری نداشته باشی 

فکر کردن به هیلشم واقعا حس عجیبی رو در من بیدار کرده که هیچ توضیحی براش ندارم و یک سوال مدام تو ذهنم میچرخه نکنه ما هم به منظور خاصی خلق شده باشیم و خودمون خبر نداشته باشیم شاید اگر بمیریم متوجه هدف خلقت خاصمون بشیم

یه چیزی مثل موش آزمایشگاهی بودن فضایی ها

هرگز رهایم مکن  از اون کتابایی بود که دوست نداشتم تمام بشه و طعمی 

 مثل شکلات تلخ داشت  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۴
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

من هنوز نتونستم کاملا بخونمش 

نمی دونم اهل دیدن فیلم های اقتباسی هستین یا نه 

بر اساس این کتاب یه فیلم سینمایی  ساختن 

پاسخ:
ترجیح میدم اول کتاب رو بخونم ولی گاهی که فیلم دیدم تو ذوقم خورده چون تصورات خودم از داستان همیشه دلچسب تره انگار دنیایی که برای خودم راجع به داستان میسازم نسبت به تخیلات دیگری قشنگتره😊
توصیه میکنم کتاب رو تمام کنید 
۱۳ بهمن ۰۱ ، ۰۹:۴۱ میله بدون پرچم

سلام

یکی از داستانهایی که من هم واقعاً دوست نداشتم تمام بشود... فکر کنم ده دوازده سال قبل بود اما هنوز مزه اش زیر زبانمه...

پاسخ:
سلام
امیدوارم کتابای بعدی که قرار از ایشی گورو بخونم هم به همین خوبی باشه
۱۵ بهمن ۰۱ ، ۰۹:۳۹ میله بدون پرچم

سلام مجدد

کتابهای دیگری که من از ایشی‌گورو خواندم به همین خوبی بودند اما گاهی خیلی سخت‌تر بودند.

پاسخ:
ُسلام
پشت سر هم نمیخونم که مثل وونه گات به سرش بیاد ولی حتما به سراغ این نویسنده خواهم رفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی