تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

عروسکهای جهانگرد

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۳۰ ق.ظ

از سال ۹۶ که تحقیق راجع به عروسک بومی و احیای عروسک بومی شهرمون رو شروع کردم همیشه دلم میخواست توانایی خاصی داشتم که مثل داستان ها و کارتون ها بتونم آرزوم رو براورده کنم

دوست داشتم یه کوله پر عروسک بردارم  برم دوردنیا بگردم و به مردم عروسک بدم وخوشحالیشون رو تماشا کنم سالها این ارزو تو دلم بود و بهش فکر میکردم

تا اینکه تو اینستا گرام پیج جهانگرد هموطنمون اقای امید غلامعلی پور رو فالو کردم چندسال پیش بین همون سالها که یادم نمیاد چه سالی بود به ایشون پیشنهاد دادم که اگر براتون امکانش هست عروسکهای بومی شهرمون رو با خودت ببر سفر به مردم دنیا هدیه بده یکی دوتا سفر یهویی پیش اومد و درنهایت هم کرونا شد تا اینکه بهمن سال گذشته بالاخره عروسکهای بومی ما با ایشون راهی سفر شدند و به افریقا و کشور نیجریه رفتند

در شهر لاگوس به بچه های نیجریه ایی با پیامی که همراه عروسکهابود تقدیم شدند پیام امیدوارم برایت پیام اور شادی باشد 

وامسال قرار برن آلمان پیش دوست اقا امید که در سفرهای اروپایی همراهشون بشن و به مردم اروپا تقدیم بشن

و من تونستم به آرزوم برسم و حال بسیار بسیار خوبی رو تجربه کنم 

همیشه فکر میکردم رسیدن به ارزوها خیلی سخته و اندازه خود ارزو برام دور از دسترس به نظر می رسید ولی هرچیزی به وقتش اتفاق می افته اونوقتی که تسلیم میشی و بیش از حد براش تلاش نمیکنی اونجاست که یه جایی تو کائنات ثبت میشه و نهایتش به دنیا و سیستمش میگی من تلاش خودمو کردم 

حالا نوبت تو و به بهترین نحو به ارزوت میرسی

درسته خدا خواسته های مادیم مثل پول و رفاه و... رو به این راحتی  براورده نمیکنه ولی بهم ثابت کرده اون خواسته هایی که مربوط به جمع و تمام انسانهاست و منفعت جمعی داره مثل این ارزو مثل ساختن کتابخونه 

و درکل حال خوب دنیا رو کمی راحت تر براورده میکنه

کافیه بهش فکر کنم و براش تلاش کنم و در نهایت بسپارم به سیستم دنیا و خدا

با همه سختی ها از اینکه کنارمه و حسش میکنم خوشحالم

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۷
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

چ کار بزرگ،جذاب و خفنی!

مایه ی افتخارید 

 

پاسخ:
لطف دارید
فقط یه ارزو بود که  به لطف خدا بهش رسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی