تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

کتاب و عروسک

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ

همیشه دوست دارم هدیه هام دست ساز خودم باشن و چون عروسک سازم هدیه دادن به خانمها راحت تره چون یه عروسک قشنگ میدوزم و هدیه میدم 

امامکافات روزیه  که بخوام به یک اقا هدیه بدم  خب چه اشکال داره از عروسک خوشتون بیاد ؟

کتاب هم گزینه ی خوبیه ولی خب اشکالش اینه دوستام کتابخوان های حرفه ای هستن چی بهشون بدم که نخونده باشن ؟

منم تصمیم گرفتم این مساله رو با طراحی عروسک از کتاب های بزرگسالان حل کنم

فکر کنم کسی مثل میله بدون پرچم از داشتن عروسک ویکنت دونیم شده خوشش بیاد

عروسک ابلوموف رو میدم مجید برادران کارامازوف هم میدم شایان هرچند اون فکر کنم از داشتن عروسک فیلسوفها بیشتر خوشش بیاد

ه به نظرم عروسک هیچ ربطی به جنسیت ادما نداره همونطور که کارتون نگاه کردن بزرگ و کوچیک نداره

این فکر هم بخاطر اینه که وقتی بسته ها رو باز میکنید با دیدن یه عروسک دختربچه مو فرفری شاخ در نیارید و به عقل من شک نکنید😂

 

تنها کسی که تکلیفم باهاش روشنه هانی چون جغد دوست داره

بیاین کتاب مورد علاقتون رو معرفی کنید عروسکش رو تحویل بگیرید😁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۲
خورشید جاودان

نظرات  (۶)

" این فکر هم بخاطر اینه که وقتی بسته ها رو باز میکنید با دیدن یه عروسک دختربچه مو فرفری شاخ در نیارید و به عقل من شک نکنید "

هدیه به این قشنگی چرا کسی به عقلت شک کنه

مطمئنم خیلیم اونها از گرفتن هدیه و  یادگاری ازت شاد می شن و ممنون

ابتکار جالبی انجام دادی

یه پیشنهاد هم من برات دارم

می تونی بر اساس دید و تصوری که از هر کدوم از این

خوانندگان  وی آی پی وبلاگت

داری عروسک شون رو طراحی کنی

مثلا عروسک میله :

یه مرد میانسال سیبیلو  که سیگار سیبیلش و در تاحیه لب زرد کرده

با شلوار بندی و شکم گنده که یه دستش سیگاره و یه دستش کتاب

{خنده}

 

پ.ن :

می بخشی میله

این تصوریه که ازت دارم

{خنده}

 

پاسخ:
تصویر ذهنی من از میله یه مرد لاغر اندام و مو مشکی با یه سیبیل مثل سیبیل چپی های اون دوران و عینکه دقیقا شبیه خسروگلسرخی ولی لاغر تر و باعینک
دست خودم نیست اخه میله برای من تو ذهنم عمو مجیدمه که بگردی همین دور و بر پستش رو پیدا میکنی

سلام، می‌شه من عروسکِ بکت رو بخوام؟ 🤭

پاسخ:
از بکت فقط در انتظار گودو رو خوندم دوباره بخونم عروسکشم میدوزم

نه نه، خودِ بکت :)

پاسخ:
بهش فکر میکنم 😁
۱۵ فروردين ۰۲ ، ۱۴:۰۱ میله بدون پرچم

سلام

عجب تصوراتی از من دارید شما و مون‌پارناس (آیکون خنده)

من هیچ چی نمی‌گم که در این تصورات زیبا دخل و تصرف و اصلاحی صورت نپذیرد. همینطوری قشنگه.

ممنون

پاسخ:
سلام
اقا اجازه تقصیر من نبود بغل دستی تصوراتش رو گفت و من ادامه دادم
مونپارناس نمیگفت منم ساکت می موندم😁
۱۶ فروردين ۰۲ ، ۱۵:۴۳ میله بدون پرچم

نه اتفاقاً کار خوبی کردید هم تو و هم مون‌پارناس (آیکون خنده راضی)

پاسخ:
تصور من خیلی شیک تره😁

" تصور من خیلی شیک تره "

اما

مال من واقع گرایانه تره

می گی نه ؟

از میله بپرس !!!!

{لبخند}

پاسخ:
فکر کنم هیچکدوم نیست چون گفت خرابش نمیکنه
و هردوش قشنگن
راستی من از سیبیلی که با سبگار گوشش زرد شده هیچ تصوری ندارم😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی