تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

فضا

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

سه تا اهنگ روسی دانلود کردم که با شنیدنش حس قدرت پیدا میکنم یه چیزی تو مایه های گنگسترهای دهه سی و چهل میلادی یا در حد مافیای روسیه😂

از اونجایی که کل تعطیلات تو خونه در حال دق کردن بودم و جایی نرفتم  با این  آهنگها و حس و حال گنگستریش همه ۱۳ روز رو عروسک دوختم مافیای عروسک ساز ترکیب متناقض ولی جالبیه

برای بار دوم میخوام  بیلی باتگیت رو بخونم و در نهایت پدر خوانده ببینم

البته قبلش کتاب پستچی همیشه دوبار در میزند رو تموم کنم 

۱۳ روز اول سال ۱۴۰۲ که تو این فضا گذشت بقیه اش رو خدا به خیر کنه😁

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۴
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

" از اونجایی که کل تعطیلات تو خونه در حال دق کردن بودم و جایی نرفتم "

]چرا آخه؟!!!

دست داداشت رو می گرفتین با یه ساک کوچک خوردنی و یه زیر انداز می رفتین نزدیکترین پارک یا فضای سبز

با همدیگه یکی دو ساعت می نشستین  و بعدش برمی گشتین

همه که ماشین در دسترسشون نیست  برن این ور و اونور

خیلی ها همین کار رو می کنن

و

شادیشون کم از شادی اون دیگران نیست

{لبخند}

پاسخ:
من تنها ادمی هستم که با وجود دق کردن متاسفانه حبس ابد رو هم دوام میارم چه برسه خونه موندن 
از تو خونه هم خوب میتونم ساعتها و روزها تو اتاقم بمونم😊

حقیقتش کنجکاو شدم و کتاب بیلی بتگیت رو دانلود کردم

بذار منهم یه کتاب در ازاش بهت معرفی کنم

کتاب "کلارا و خورشید "

نوشته کازوئو  ایشی گورو 

خوندیش ؟

اگه هنوز نخوندی بخونش

خیلی کتاب لطیفیه

پاسخ:
از ایشی گورو هرگز رهایم مکن رو خوندم خیلی خوب بود
 کسی که فعلا گنگش بالاست کتاب لطیف فایده نداره
 یه حرصی تو دلمه که فقط خودم میدونم دلیلش چیه فعلا رو دور فیلم پلیسی و کتاب جنایی هستم
وقتی حالم بهتر شد کتاب پیشنهادی شما رو میخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی