تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

من سایبورگ هستم ولی مشکلی نیست

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۲۱ ب.ظ

همین امروز که تصمیم گرفته بودم بعضی ها رو از لیست دوستیم خط بزنم و بعد از دوتا پیام غر و ابراز دلخوری که حقم داشتم با مجید قهر کنم زنگ زد و بعد چند ماه که هی میگفت زنگ میزنم و نمیزد و بعد تقریبا یکماه که قرار بود بهم تو انتخاب فیلم کمک کنه صحبت کردیم

کلی  از کتاب هایی که خوندیم  حرف زدیم و  کلی از فیلم هایی که دیده برام گفت و کلا تونست از لیست سیاه خارج بشه😁

یه فیلم کره ای بنام من سایبورگ هستم ولی مشکلی نیست بین فیلمایی که بهم معرفی کرد هست که اخر هفته میخوام ببینمش 

من اگر برترسم غلبه کردم و شروع به نوشتن و کتاب خوندن کردم مدیون مجیدم قبلا میخوندم ولی نه به صورت درست حسابی

دوستی ما از همین وبلاگ و سال ۹۴ شروع شد و بهترین اتفاق زندگیم بودچون باعث شد عمیق تر با کتاب ها ارتباط برقرار کنم  نویسنده های عالی رو بشناسم وکتابهای خیلی خیلی خوبی بخونم

به غیر از اون مجید از اون دسته آدماییه که همیشه بین حرفهاش یه جمله طلایی داره که واقعا حال خوب کنه

چند وقت پیش بهش گفتم تو زندگیم به تنوع نیاز دارم خیلی تکراری شده ، بهم گفت فیلم ببین و یه لیست فیلم بهم داد . از اون لیست موفق شدم نصف فیلم آمیلی پولن رو ببینم که دوباره سعی میکنم کامل ببینم

ولی فکر کنم فیلمی که امروز معرفی کرد استارت خوبی باشه من سایبورگ هستم ولی مشکلی نیست

 

خلاصه از اون دسته آدماییه که حاضری به هرقیمت تو زندگیت نگهش داری 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۵
خورشید جاودان