تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

پول😁

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

واقعا مادربزرگم راست میگه پیلِ بِنه سر،سنگ رو ایکنه ( پول رو بگذار رو سنگ راه میره)

اینجانب تا امروز ظهر هرکاری کردم از دنده چپ پیاده نشدم همیشه موسیقی جواب میداد ولی اینبار موسیقی هم جوابگو نبود تا اینکه همکارم همه ی  عروسکایی  که دوخته بودم رو خرید هرچند مبلغش کمتر از نیم میلیون بود ولی باعث شد کلا دنده های چپ و راست رو فراموش کنم😁

و همکار دیگه ام دوتا عروسک سفارش داد 

و اینجاست که به معجزه ی پول ایمان اوردم😂

از اونجایی که من احیاگر و بازسازنده عروسکهای بومی شهرمون هستم به دعوت اداره میراث رفتم بازارچه صنایع دستی ،جایی که محل فیلمبرداری بخشی از مستندی بودکه راجع به شهرمون می ساختند و براشون عروسک بومی ساختم

و فکر کنم بطور موقت خرچنگ و دنده چپ و راست رو فراموش کردم چون میخوام باز برای فروش عروسک بدوزم فعلا پر انرژی هستم تا ببینم چی میشه

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۱
خورشید جاودان