تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

کامبوج و سمفونی مردگان

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سمفونی مردگان میخونم و دور و برم پر از اسکلت عروسک نصفه و نیمه است

امروز مامان در اتاق رو که باز کرد با تعداد زیادی از اسکلت عروسک مواجه شد با خنده گفت یا خدا اینجا چرا شبیه سردخونه است شاید اگر میدونست قرار چی پیش بیاد این حرف رو نمیزد

روز و شب اسکلت میدوزم نمیدونم کدومش به یه عروسک کامل تبدیل میشن ولی دوختن اسکلت عروسک باعث میشه به چیزی فکر نکنم

به این همه اسکلت که نگاه میکنم خمرهای سرخ کامبوج میاد به ذهنم و این نشون میده من چقدر فسیلم که دوران نوجوانیم اخبار مربوط به اونا رو دنبال میکردم و همچین چیزایی تو ذهنم دارم

 

سمفونی مردگان  تا صفحه ۹۷ اش حس خوبی داره یه ریتم اهسته که کمی بوی مرگ میده ولی برای حال من مناسبه و فکر کنم قرار ازش خیلی خوشم بیاد

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۶
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

امیدوارم

آیدین ت رو توی کتاب پیدا کنی

یه حس مه گرفته ی عمیقی از اسکلت دوزیت وزید به قلبم

پاسخ:
خودم هم موقع دوختن اسکلت حس عجیبی دارم
خلق ادمکای نصف و نیمه

سمفونی مردگان رو نخودندم متاسفانه. دوس داشتم هنر دست‌تون رو ببینم چه تو مرحله اسکلت باشن چه عروسک کامل.

پاسخ:
عکسشون رو میگذارم اینجا 
سمفونی مردگان رو که تمام کردم حس و حالم رو درموردش می نویسم
میگم حس و حال چون من دلی کتاب میخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی